دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۳۷۰۷
plusresetminus
اگر اهل گشت و گذار در فضای مجازی و دیدن سوژه ها ی روز باشید، بی شک تصویر پیرمردی با لبخند مصنوعی در کنار لپ تاپ را دیده اید
با پیرمرد مشهور فضای مجازی آشنا شوید
صبح‌شد: اگر اهل گشت و گذار در فضای مجازی و دیدن سوژه ها‌ی روز باشید، بی شک تصویر پیرمردی با لبخند مصنوعی در کنار لپ تاپ را دیده اید که برخی از کاربران با نوشتن جملاتی طنز در کنار تصویر این پیرمرد حال و هوایی شاد را ایجاد کرده اند. امروز می‌خواهیم درباره این پیرمرد، دلیل شهرت و البته برخی از شوخی‌هایی که کاربران ایرانی با او کرده اند، بنویسیم.

این پیرمرد کیست؟

احتمالا شما هم تصویر بالا را در فضای مجازی دیده اید و برخی از شوخی‌ها با آن را به یاد دارید. یکی از این شوخی‌ها موضوع آهن ربایی شدن بدن بعد از تزریق واکسن بود که لپ تاپ به بدن این پیرمرد می‌چسبد، اما این پیرمرد کیست. نام واقعی این پیرمرد که اهل مجارستان و مهندس برق است، آندراس ایستوان آراتو András Arató است و اکنون ۷۶ سال دارد.

دلیل شهرت آندراس

تقریبا ۱۰ سال پیش یعنی سال ۲۰۱۱ یک عکاس حرفه‌ای به خاطر نوع صورت آندراس از او که به تازگی بازنشسته شده بود، می‌خواهد مدلش شود تا از او عکاسی کند و در لباس‌های مختلفی از جمله دکتر، پروفسور و ... از او عکس می‌گیرد.

بعد از این که تصاویر این پیرمرد در اینترنت منتشر می‌شود به دلیل «لبخند مصنوعی» که حتما شما هم آن را حس کرده اید مشهور می‌شود. اکنون ویدئو‌های او در یوتیوب بیش از ۶ میلیون بازدید می‌خورد و کلیپ‌های تبلیغاتی زیادی به او پیشنهاد می‌شود. ایندیپندنت درباره او نوشته: «آندراس پیش از این در گفت و گویی گفته بود که اوایل وقتی شوخی با عکس‌های خود را می‌دیده ناراحت می‌شده، اما حالا برایش شوخی‌ها خیلی هم ناراحت کننده نیستند.»

آندراس از همین شهرتی که به دست آورده پول حسابی به جیب می‌زند و اکنون مجری یک شبکه تلویزیونی در مجارستان است.

شوخی‌های کاربران ایرانی

کاربران ایرانی هم از تصاویر آندراس برای شوخی‌های شان استفاده کرده اند که تعدادی از آن‌ها را در ادامه می‌بینید.



انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdci.uapct1ayybc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما