دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۳۷۱۰
plusresetminus
مهران مدیری پس از غیبت کوتاه، از آخر هفته با مسابقه «دورهمی» به تلویزیون می‌آید.
جزئیاتی از دورهمی جدید مهران مدیری
صبح‌شد: پرونده سری چهارم برنامه «دورهمی» همزمان با پایان سال ۹۹، بسته شد و قسمت آخر این برنامه ۳۰ اسفند با حضور احسان علیخانی، روی آنتن رفت. اکنون قرار است از جمعه ۲۱ خردادماه، سری پنجم این برنامه با شمایل و ساختاری کاملا متفاوت، در قالب یک مسابقه به شبکه نسیم بازگردد.

با توجه به تغییرات اساسی که در برنامه اتفاق افتاده، این مسابقه برای این که بتواند برند «دورهمی» را دوباره احیا و افت برنامه را در سری چهارم جبران کند، شانس زیادی دارد.

افت کیفیت «دورهمی ۴»

سری چهارم «دورهمی» به تکرار افتاده بود. چهره‌هایی که به عنوان مهمان به برنامه می‌آمدند، چهره‌های جذاب و جدیدی نبودند. بعضی از آن‌ها در سری‌های قبلی نیز مهمان این برنامه شده بودند و حرف تازه‌ای برای گفتن نداشتند، سوالات مهران مدیری هم تکراری شده بود.

این مسائل مورد انتقاد مخاطبان بود و کاربران با نظرات منفی که در صفحه رسمی برنامه می‌نوشتند، انتقاد‌های شان را مطرح می‌کردند. مهران مدیری هنگام پخش سری چهارم، وعده‌هایی برای تغییر در ساختار برنامه داد، اما به دلیل شیوع کرونا و وقفه‌هایی که در ضبط برنامه ایجاد شد، تغییرات به سری جدید موکول شد.

تبدیل تاک شو به مسابقه

تحول اساسی «دورهمی ۵» مربوط به فضای رقابتی آن است. برنامه در سری پنجم از یک تاک شو با حضور چهره‌ها، به مسابقه اطلاعات عمومی، تبدیل شده است.

این برنامه دکور کاملا متفاوتی نسبت به «دورهمی» و دیگر مسابقات تلویزیونی دارد و از لحاظ بصری هم شکل و شمایل جدیدی دارد. سوالات مسابقه در زمینه سینما، تئاتر، ادبیات، تاریخ، موسیقی و هنر‌های تجسمی طراحی شده، هدف از ساخت آن بالا رفتن سطح آگاهی است و افرادی که برای حضور در مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند، در یک آزمون ورودی شرکت کرده‌اند. «دورهمی ۵» با حضور فیزیکی تماشاچیان در استودیو ضبط می‌شود.

تجربه جدید مهران مدیری

یکی از جذابیت‌های «دورهمی ۵» که شانس دیده شدن آن را بالا می‌برد، تجربه جدید مهران مدیری در زمینه اجرای مسابقه است. او پیش از این به عنوان مجری برنامه گفت‌وگومحور در تلویزیون دیده شده و حضورش در مسابقه برای مخاطبان تازگی دارد.

مدیری پیش از این در برنامه «دورهمی» تماشاچیان را به شرکت در چالش پاسخ گویی به سوالات اطلاعات عمومی دعوت کرده بود و شاهد تعامل خوب او با افرادی که روی سن می‌آمدند بودیم؛ بنابراین به نظر می‌رسد عملکرد او هنگام رویارویی با شرکت‌کنندگان جالب خواهد بود. مهران مدیری با تکیه بر سابقه و توانایی‌اش در اجرا هم می‌تواند مسابقه را به خوبی هدایت کند تا برای مخاطبان جذاب باشد، در نتیجه به عملکرد او در «دورهمی ۵» امیدوار هستیم.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcc.sq1a2bqmxla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما