دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۳۷۲۷
plusresetminus
ماجرای اجبار دانشگاه آزاد برای نصب آی گپ گویا تمامی ندارد.
واکنش دانشگاه آزاد به انتقادات/آی گپ اجباری‌تر شد!
صبح‌شد: اسفند سال گذشته بود که گروه جامعه پایگاه خبری و تحلیلی «صبح‌شد»، در گزارشی از اقدام عجیب دانشگاه آزاد نوشت و تاکید کرد: « دانشگاه آزاد اسلامی برای ورود به سامانه اش، دانشجویان را مجبور به نصب یک پیام رسان ایرانی به نام آی‌گپ می‌کند! دانشجویانی که نمی‌خواهند چنین نرم افزاری را نصب کنند باید چند دقیقه صبر کنند و سپس کد تصویری را وارد کنند.»

اما عجیب اینکه بعد از انتشار گزارش نه تنها این موضوع برطرف نشد بلکه نصب «آی گپ» اجباری‌تر شد!

دریافت کارت امتحان به شرط نصب یک پیام‌رسان خاص!

براساس این گزارش، دانشگاه آزاد اسلامی اخیرا دانشجویان را ملزم کرده که برای دریافت کارت امتحانات، باید حتما پیام‌رسان آی‌گپ را نصب کنند.

این در حالیست که پیش‌تر دانشجویانی که مایل نبودند تا این پیام رسان را نصب کنند تنها چند دقیقه مجبور بودند تا صبر کنند اما هم اکنون نصب این پیام رسان اجباری شده است.

انتهای پیام/
 
https://sobhshod.ir/vdca.unek49n005k14.html
گروکشی دانشگاه آزاد

گروکشی دانشگاه آزاد

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت - ۰۹:۰۵
نظرات منتشر شده : ۱۳  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آرش
همینه دیگه لج میکنن
محمد
تلگرام بود یه چیزی
مهدی
خب نصب کن! مشکلت چیه؟
SAHAR
AJAB
مریم
عجب مملکتی
عجب بابا عجب
آیگپ قابلیت استفاده در تمامی سیستم‌های عامل موجود را دارد. کاربران در تمامی سیستم‌های عامل ویندوز، وب، اندروید، لینوکس، مک و آیفون به راحتی می‌توانند با آیگپ به فعالیت بپردازند و کاربری آسان تمام امکانات را در اختیار آنها قرار خواهد داد.
آیگپ از لحاظ فنی به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند امکان استفاده 60 میلیون کاربر را فراهم کند. توسعه‌پذیری، صرفا محدود به تعداد کاربر نمی‌شود و قابلیت توسعه از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را نیز شامل می‌شود. این پیام‌رسان می‌تواند خواسته‌های در حال افزایش را پاسخ دهد.
امنیت شما در آیگپ با سخت‌گیری بسیار بالایی تضمین شده است. پیام‌های ارسالی و دریافتی، چه در چت‌های خصوصی و چه در گروه‌ها با استفاده از الگوریتم‌های رمزنگار پیشرفته و end to end رمزنگاری شده تا کاربران از محفوظ ماندن حریم شخصی خود اطمینان داشته باشند.
آیگپ، اولین و تنها پیام‌رسان متن‌باز (open-source) در ایران و خاورمیانه است. متخصصان و کسب و کارها می‌توانند بر اساس نیاز خود آیگپ را به صورت دلخواه برای خود شخصی سازی کرده و در سازمان‌ها و محیط‌های مورد نظر خود از آن استفاده کنند.
آیگپ، فضای ابری نامحدودی را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید هر گونه فایل، تصویر، فیلم و... را در آن ذخیره کنید و هر زمانی که به آن احتیاج داشتید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و حتی بتوانید برای دیگر کاربران ارسال کنید.
محصول دانش بنیان آیگپ، یک پیام‌رسان مالتی پلتفرم ایرانی است. آیگپ از آبان‌ماه ۱۳۹۴ شمسی به ‌عنوان اولین و تنها پیام‌رسان متن‌باز (open-source) ایران و خاورمیانه به جامعه کاربران ارائه شد و پس ‌از آن توانست عنوان امن‌ترین پیام‌رسان متن‌باز ایرانی را نیز به خود اختصاص دهد. کاربران با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه‌ی خود می‌توانند از این پیام‌رسان به راحتی استفاده کنند. آیگپ به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با یکدیگر به تبادل پیام‌های متنی، عکس، ویدئو، موسیقی و … بپردازند و همچنین با استفاده از استیکرهای جذاب و متحرک که برای اولین در ایران توسط آیگپ عرضه گردید، محیط گفتگوهای خود را جذابتر از همیشه کنند.آیگپ همچنین برای اولین بار در ایران امکان برقراری تماس صوتی و تصویری به صورت P2P را از طریق بسترهای اینترنت برای کاربران خود فراهم ساخته‌است. آیگپ همچنین بخشی به نام آیلند را ایجاد کرده که در آن سرویس‌های متنوعی را در دسترس کاربران قرار داده است. امکان خرید کارت هدیه دیجیتال بر بستر استیکر،کارت به کارت، خرید شارژ تلفن همراه، خرید و تمدید بسته اینترنت، پرداخت خیریه و نیکوکاری، درخواست تاکسی، خرید اینترنتی، خرید انواع ارز دیجیتال ایرانی، ثبت‌نام در سامانه سجام، پارسیان من و... بخشی از این سرویس‌ها است که روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می‌شود. پیام‌رسان آیگپ در پلتفرم‌های اندروید، iOS، ویندوز، مک، لینوکس و نسخه تحت وب انتشار داده شده است.

آیگپ متعلق به گروه توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان می باشد.
ببین
یه جور میگی اوپن سورس که انگار همه کد های این اشتغال رو گذاشتن گرفتن فقط چرتا کد کلاینت رو گذاشتن