کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شوک آقازاده به مخاطبان: نیما و حامد برادرند!

28 شهريور 1399 ساعت 12:30

«حامد تهرانی سورپرایزتان می‌کند» این جمله را نویسنده سریال «آقازاده» مطرح کرد و پس از این مصاحبه گمانه زنی ها در مورد داستان این سریال رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفت.


صبح‌شد: «حامد تهرانی سورپرایزتان می‌کند» این جمله را نویسنده سریال «آقازاده» مطرح کرد و پس از این مصاحبه گمانه زنی ها در مورد داستان این سریال رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفت.

در همین زمینه: حاج رضا تهرانی واقعی کیست

در همین زمینه: آخر سریال آقازاده چه می‌شود؟

حامد عنقا نویسنده و تهیه کننده سریال «آقازاده» در گفت و گویی عنوان کرد که « فکر می‌کنم برای اینکه درباره بازی حامد (سینا مهراد) قضاوت کنیم هنوز زمان بسیار زیادی داریم. سر «قلب یخی» هم اگر خاطرتان باشد در قسمت‌های ابتدایی درباره حمید فرخ‌نژاد این حرف را می‌زدند اما از آنجایی که روند قصه ناگهان تغییر کرد شما با کاراکتر دیگری از او روبرو شدید.

در همین زمینه: جزئیات دستمزد بازیگران سریال آقازاده

آقازاده مجموعه‌ای به‌صورت نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ و پخش آن از روز جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در شبکهٔ نمایش خانگی آغاز شد.

در همین زمینه: سریال آقازاده را ببینیم یا نه؟

سریال «آقازاده» در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری (امیر آقایی) است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی (سینا مهراد) که او هم یک آقازاده است، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند.

در همین زمینه: نظر مردم در مورد سریال آقازاده

پدر نیما، امیر بحری (مهدی سلطانی) یکی از مسئولینی است که قرار است در آینده نزدیک بر مسند وزارت بنشیند و او نیز مانند پسرش با باند بازی و توطئه قصد دارد تا رقبای خود را از سر راهش کنار بزند. نیما در جریان فیلم آقازاده ،با تکیه بر پست آینده پدرش به دنبال آغاز یک پروژه عظیم، پولساز و البته غیرقانونی در زمین‌های شمال کشور است.

در همین زمینه: ناگفته‌های سریال آقازاده به روایت رئیس «حامد»

«نیما» فردی که تابلوهای هنری خرید و فروش می‌کند. او به‌واسطه رابطه‌اش با افراد مهم نظام ثروت قابل‌توجهی به جیب زده است. در طرف مقابل، آقازاده‌ای دیگر به نام «حامد» (با بازی سینا مهراد) حضور دارد که مأمور امنیتی است. حامد قصد دارد هرطور شده به فعالیت‌های غیرقانونی نیما خاتمه دهد اما موانع بسیارند.


پس از اظهارنظر نویسنده این سریال برخی افراد گمانه زنی کردند که حامد و نیما فرزندان واقعی «حاج رضا تهرانی» و «امیر بحری» نیستند.

براساس این گمانه زنی ها، حامد و نیما هر دو فرزند سید مرتضی از همرزمان حاج رضا و امیر بحری در دوران جنگ هستند که این دو تنها، آنها را به فرزندخواندگی پذیرفتند.

به گفته برخی از مخاطبان سریال آفازاده «سورپرایز» عنقا برای مخاطبان همین موضوع برادر بودن حامد و نیماست که در قسمت های آتی این راز برملا می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 377

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/377/شوک-آقازاده-مخاطبان-نیما-حامد-برادرند

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir