يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۳۷۸۶
plusresetminus
انتشار عکس‌هایش در کنار دختران ایرانی، او را به چهره‌ای جنجالی در فضای مجازی تبدیل کرد.
آخرین وضعیت پرونده چینیِ دخترباز
صبح‌شد: انتشار عکس‌هایش در کنار دختران ایرانی، او را به چهره‌ای جنجالی در فضای مجازی تبدیل کرد.

خیلی زود مشخص شد تبعه چین است و در ایران حضور دارد. با افزایش واکنش‌ها به این ماجرا و بر اساس گفته دادستان کاشان، با شکایت شاکی خصوصی، برای متهم در دادسرای ارشاد تهران پرونده‌ای تشکیل شد و او تحت تعقیب قرار گرفت و در عوارضی کاشان دستگیر شد.

مهدی عزیززاده، وکیل تبعه چینی در گفتگو با جام‌جم درباره آخرین وضعیت موکلانش در این پرونده اظهار کرد: پرونده در شعبه بازپرسی است و موکلانم با قرار قانونی به زندان منتقل شده و در زندان هستند.

رسیدگی به پرونده موکلانم طبق قانون آیین دادرسی کیفری در جریان است و به دلیل این‌که پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است نمی‌توانم درباره آن اطلاع‌رسانی بیشتری کنم. درحالی‌که در این پرونده فقط از تبعه چینی نام برده شده، وکیل او اشاره به موکلان دارد و مشخص نیست دیگر متهم پرونده کیست و چه نقشی در ماجرا داشته است.

این وکیل دادگستری با اشاره به این‌که هنوز کیفرخواست متهمان صادر نشده، از رسانه‌ها گلایه کرد و گفت: بر اساس قانون متهم حقوقی دارد و با توجه به این‌که پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است رسانه‌ها نباید عکس او را بدون پوشش منتشر کنند و اگر این رویه ادامه داشته باشد، حق پیگیری قضایی برای موکلم وجود دارد.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcf.cdmiw6devgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما