يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۳۹۸
plusresetminus
مرد 60ساله چند روز بعد از اینکه سگی او را گاز گرفت جانش را از دست داد و خانواده وی با حضور در دادسرای جنایی تهران از صاحب سگ شکایت کردند.
پای سگ قاتل به دادسرای جنایی تهران باز شد
صبح‌شد: مرد 60ساله چند روز بعد از اینکه سگی او را گاز گرفت جانش را از دست داد و خانواده وی با حضور در دادسرای جنایی تهران از صاحب سگ شکایت کردند.

به گزارش همشهری، اوایل شهریور‌ماه مردی 60ساله به خانه یکی از دوستانش حوالی خیابان آذربایجان تهران رفت. او وقتی قدم در ساختمان گذاشت ناگهان سگی که متعلق به یکی از همسایه‌های دوستش بود به سمت او هجوم برد و دستش را گاز گرفت. این اتفاق باعث شد تا مرد مصدوم برای درمان به بیمارستان انتقال یابد و تحت درمان قرار بگیرد.

او 20روز در بیمارستان بستری بود اما در آخرین روزها ناگهان حالش وخیم شد و جانش را از دست داد. در این شرایط گزارش مرگ اسرارآمیز وی به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. از سوی دیگر فرزندان قربانی با حضور در شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران از صاحب همان سگی که پدرشان را گاز گرفته شکایت کردند. آنها عنوان کردند که گاز گرفتن سگ باعث مرگ پدرشان شده است.

با وجود این، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرده تا با انجام آزمایش‌های تخصصی علت دقیق مرگ متوفی مشخص و معلوم شود که گاز گرفتن سگ در مرگ وی دخیل بود یا بیماری دیگری باعث فوت مرد 60ساله شده است. علاوه بر این به مأموران نیز ماموریت داده شده که از صاحب سگ تحقیق شود تا اسرار مرگ متوفی آشکار شود.

انتهای پیام/

 
https://sobhshod.ir/vdcd2j0s6yt0n.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما