کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سلطان الکل تقلبی، در میدان شوش، دستگیر شد+متن اعترافات

31 شهريور 1399 ساعت 18:13

با تلاش ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی، یک فرد سودجو که با فروش الکل تقلبی موجب کور شدن یکی از شهروندان شده بود، شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.


صبح‌شد: بر اساس اعلام روز دوشنبه پلیس پایتخت، روز گذشته فردی با طرح شکایتی به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه و اظهار کرد که در چند روز اخیر با فردی آشنا شده است که ادعا می‌کرد با مصرف الکل می‌توانیم خود را در مقابل ویروس کرونا محافظت کنیم و وی هم با توجه به اینکه به شدت از ابتلا به این ویروس هراس داشت، یک شیشه الکل از وی خریده و آن را مصرف کرده است ولی پس از مدتی دچار سردرد شدید و تاری چشم شده به نحوی که بینایی خود را از دست داده است.

در ادامه این گزارش پلیس آمده است: پس از اظهارات شاکی، ماموران پلیس بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و هویت متهم و مخفیگاهش را شناسایی کردند.

بنابر این گزارش ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق شدند با هماهنگی‌های قضائی عصر روز 29 شهریور ماه متهم را در مخفیگاهش در حوالی میدان شوش دستگیر و به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران انتقال دهند.

در ادامه این گزارش آمده است: متهم به جرم انتسابی مبنی بر فروش الکل‌های تقلبی به شهروندان مضطرب از ابتلا به بیماری کرونا اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 415

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/415/سلطان-الکل-تقلبی-میدان-شوش-دستگیر-متن-اعترافات

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir