کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعریف از فایزر در رسانه ملی ممنوع شد؟

7 شهريور 1400 ساعت 15:03

پروفسور علیرضا ناجی رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی و آزمایشگاه ویروس شناسی مسیح دانشوری از سیاستی عجیب در رادیو سلامت پرده برداشت.


صبح شد: پروفسور علیرضا ناجی رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی و آزمایشگاه ویروس شناسی مسیح دانشوری از سیاستی عجیب در رادیو سلامت پرده برداشت.

پروفسور ناجی از درخواست مصاحبه رادیو سلامت برای صحبت در مورد واکسن فایزر و مدرنا خبرداد و به پایگاه خبری و تحلیلی صبح شد گفت: دو شب پیش بود که رادیو سلامت به بهانه انتشار خبر‌هایی در مورد احتمال واردات واکسن فایزر و مدرنا، درخواست کرد تا در مورد خصوصیات و مزایای این دو واکسن با آن‌ها گفت و گویی انجام دهم.

رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی مسیح دانشوری ادامه داد: حدود نیم ساعت به پرسش‌های مجریان این رادیو پاسخ دادم و از موثر بودن این واکسن‌ها سخن گفتم.

ناجی افزود: در بخشی از این گفتگو تاکید کردم که باید از واردات واکسن‌های معتبر مانند فایزر و مدرنا استقبال کرد و شرایط کشور، شرایط ناز کردن نیست و در این شرایط هر واکسن معتبری که را می‌شود باید وارد کرد و سطح پوشش واکسیناسیون را افزایش داد.

رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی مسیح دانشوری عنوان کرد: حدود ۱۰ دقیقه بعد از این گفتگو دوباره تماس از رادیو تماس گرفتند و عنوان کردند که بعد از پخش این برنامه به آن‌ها اعتراض شده است که چرا به تبلیغ واکسن مدرنا و فایزر اقدام کردید! و باید بر واکسن برکت به عنوان افتخار ملی تاکید می‌کردید! از من خواستند که بر واکسن برکت تاکید کنم و از این تعریف کنم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صبح شد، ناجی ادامه داد: به آن‌ها متذکر شدم که برنامه در مورد مدرنا و فایزر بود چرا باید در این برنامه در مورد واکسن برکت سخن بگویم؟ سوال بعدی اینکه وقتی برنامه‌ای در مورد واکسن‌های فایزر و مدرنا نبود چرا به خاطر اظهارنظر در مورد این دو واکسن باید مورد اعتراض قرار بگیرم؟

وی در خاتمه تاکید کرد که همه این سیاست‌های عجیب، بدون اطلاع محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و مدیر اسبق ستاد اجرایی فرمان امام است! نوشته شده و قطعا مخبر چنین تفکر و نظری ندارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 4477

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/4477/تعریف-فایزر-رسانه-ملی-ممنوع

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir