جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۵۵
plusresetminus
در حالی روز گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دو کارخانه بزرگ را در ایلام افتتاح کرد که این کارخانه‌ها سالیان سال است محصولات خود را به بازار ارائه کرده‌اند.
کارخانه‌هایی که در دهه ۸۰ تاسیس شده بودند، دیروز افتتاح شدند!
صبح‌شد: خبر بهره برداری از دو طرح  بزرگ صنعتی با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور از روز گذشته، سوالات بسیاری را برای مردم به همراه داشته است، برخی معتقد هستند اگر این مکان‌های تولیدی هنوز افتتاح نشده‌اند، پس چگونه محصولاتش در دسترس مردم قرار دارد.

به گزارش فارس، شرکت‌های کوشاب غرب و فولاد گستر آتنا دو پروژه‌های مهم تولیدی واقع در شهرک صنعتی شباب چرداول هستند که چندین سال است محصولاتشان روانه بازار شده و به واسطه همین امر مهم  مردم با برند این شرکت‌ها آشنایی خاص دارند.

۲ واحد صنعتی که سالیان سال است در حال فعالیت هستند با حضور نوبخت افتتاح شدند !

عصر روز پنج شنبه سوم مهرماه ۲ طرح صنعتی شامل کوشاب غرب و شرکت فولادگستر آتنا واقع در شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول ایلام با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد؛ طرح صنعتی فولاد گستر آتنا سالهاست که فعال بوده و بهره برداری عصر روز گذشته بیشتر شبیه فریب و بازی با درک مردم است.

برگزاری مراسم افتتاحیه در حقیقت خسته نباشید به گروه سرمایه گذار بود !

در این راستا رضا محمد رحیمی مدیرکل صمت استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: علی‌رغم کاستی‌های شرکت کوشاب غرب ایلام، قرار بود این پروژه طی سفر سال گذشته رئیس جمهور به ایلام به طور رسمی افتتاح شود که این مراسم با لغو شدن سفر روحانی اجرا نشد.

وی افزود: با لغو سفر روحانی به استان، اواخر سال گذشته  این کاستی‌ها برطرف شد و خط تولید قوطی با ظرفیت کامل راه اندازی و آماده بهره برداری شد.

مدیرکل صمت استان اظهار کرد: سازمان از فرصت حضور معاون رئیس جمهور در استان استفاده کرد و این دو پروژه بزرگ صنعتی را به طور رسمی به بهره برداری رسید.

وی بیان داشت: برگزاری آیین روز گذشته با حضور معاون رئیس جمهور علاوه بر افتتاح رسمی، در کل خسته نباشید به گروه سرمایه گذار بخش خصوصی بود.

گفتنی است، با راه اندازی دو پروژه صنعتی ایلام (شرکت کوشاب غرب و شرکت فولاد گستر آتنا) بیش از ۱۵٠ نفر در این مکان های تولیدی مشغول بکار می‌شوند.

جالبتر آنکه طبق اعلام سایت رسمی این شرکت، شرکت فولا گستر آتنا (FGA)  در سال 1387 شمسی با هدف ساخت مقاطع فولادی توخالی سازه‌ای (HSS) به شیوه نورد سرد و با جوش الکتریکی ERW، تحت شماره ثبتی 338669 تاسیس شده و به منظور تامین نیاز بازار، مقاطع HSS را در سایزهای متنوع و قطرهای متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌کند.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdchtmnkd23nm.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما