دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۸۲۵
plusresetminus
بنا بر اعلام رئیس پلیس تهران، شغلی با عنوان "بادیگارد خصوصی" در تهران وجود ندارد و غیر از شرکت‌های انتظام (شرکت‌های انتظامی منظور بوده یا واقعا انتظام؟)، اگر شخص یا شرکتی اقدام به استخدام این افراد کند خلاف قانون عمل کرده است.
استخدام بادیگارد خصوصی خلاف قانون است
صبح‌شد: بنا بر اعلام رئیس پلیس تهران، شغلی با عنوان "بادیگارد خصوصی" در تهران وجود ندارد و غیر از شرکت‌های انتظام (شرکت‌های انتظامی منظور بوده یا واقعا انتظام؟)، اگر شخص یا شرکتی اقدام به استخدام این افراد کند خلاف قانون عمل کرده است.

اظهارات سردار حسین رحیمی به انتشار فیلم‌هایی از حضور یک سلبریتی همراه با بادیگاردهایش در مراسم افتتاحیه یک فروشگاه در مرکز تهران برمی گردد که در روز‌های گذشته در فضای مجازی بحث برانگیز شده بود.

خبرگزاری تسنیم یک روز پیش از اظهارات رئیس پلیس تهران در این باره نوشته بود: «همراهی بادیگارد‌ها با سلبریتی‌ها تازگی ندارد و چندین سال است که در مراسم‌های مختلف شاهدیم افرادی تحت عنوان بادیگارد و با اوصاف ذکر شده، سلبریتی‌ها را همراهی می‌کنند.»

این خبرگزاری در بخشی از گزارشی در این باره نوشته است: «آنطور که معلوم است، اینگونه افراد منع آنچنانی برای فعالیت خود ندارند و این سؤال مطرح می‌شود که چرا در برخورد با فعالیت غیرقانونی این افراد و شرکت‌هایی که فعالیت آن‌ها را تحت پوشش خود قرار می‌دهند، مماشات صورت می‌گیرد؟»

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdca.unyk49nam5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما