جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۵۶۶
plusresetminus
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد بودیم که سوءمدیریت در حوزه کنترل شیوع ویروس کووید 19 باعث جان باختن و ابتلای تعداد زیادی از آمریکایی ها شد و آنها نتوانستند از پس این ویروس ناشناخته به خوبی برآیند.
انتقاد نماینده مردم «چالوس» به نحوه مدیریت کرونا در «آمریکا»
صبح‌شد: محمدعلی محسنی بندپی، مدیریت ریاست جمهوری کنونی ایالات متحده در کنترل شیوع ویروس کرونا را ناموفق دانست و افزود: علیرغم ذخیره مالی غنی که در آمریکا وجود دارد، شاهد بودیم که سوءمدیریت در حوزه کنترل شیوع ویروس کووید 19 باعث جان باختن و ابتلای تعداد زیادی از آمریکایی ها شد و آنها نتوانستند از پس این ویروس ناشناخته به خوبی برآیند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این در حالی است که جمهوری اسلامی توانست در شرایط سخت و با کمترین امکانات به واسطه تحریم‌های ظالمانه آمریکا، شیوع کرونا را کنترل کرده و میزان تلفات و ابتلا را به حداقل برساند که البته ادامه این روند نیازمند مدیریت دقیق و دورکار کردن مشاغل مختلف است.

محسنی بندپی ادامه داد: تصور می شدد کووید 19 به واسطه هوای گرم تابستان از بین برود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه شرایط دشوارتر شد و اکنون این ویروس در دمای بالای 50 و زیر 40 درجه نیز فعال است که نشان دهنده غیرطبیعی بودن آن است و همین امر باعث شد بسیاری از کشورهای توسعه یافته نیز دچار مشکل شوند.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مناظره اخیر انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن گفت: ترامپ شرایط عجیبی میان رؤسای جمهور تمام ادوار آمریکا داشته که به لحاظ شخصیتی پایدار نیست.

وی در ادامه یادآور شد: ترامپ در مناظره اخیر با رقیب انتخاباتی خود، جو بایدن نیز قوانین مناظره را رعایت نکرد و نه به طرف مقابل و نه مجری اجازه صحبت نداد.

انتهای پیام/
 
https://sobhshod.ir/vdcakinm149ni.5k4.html
منبع : خانه ملت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما