يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۶۰۴
plusresetminus
هرچند نمی‌توان خدمتی که سایت دیوار به خریداران و فروشندگان محصولات در ایران کرد را نادیده گرفت، نباید اقدامات عجیب و غریبی که برخی اوقات توسط دلالان در این سایت انجام می‌شود را کتمان کرد.
یورش «دلالان تلگرامی» به سایت دیوار+تصاویر
صبح‌شد: هرچند نمی‌توان خدمتی که سایت دیوار به خریداران و فروشندگان محصولات در ایران کرد را نادیده گرفت، نباید اقدامات عجیب و غریبی که برخی اوقات توسط دلالان در این سایت انجام می‌شود را کتمان کرد.

در جدیدترین مورد، برخی از دلالان گروه تلگرامی را تشکیل داده و قیمت خودروها را در آنجا تعیین می‌کنند؛ اما این تازه شروع ماجراست، با توجه به محدودیتی که برای درج قیمت در آگهی گذاشته شده این افراد با آگهی دهندگان تماس می‌گیرند و در صورتیکه قیمت اعلامی این فرد از قیمت مورد نظر آنها پایین تر باشد و او را نتوانند متقاعد کنند، لینک آگهی او را در گروه خود می‌گذارند تا توسط افراد گروه اصطلاحا به عنوان آگهی « فیک» ریپورت شود.



این دلالان در توضیح این اقدام خود می‌گویند با این اقدام در تلاشند تا قیمت خودروها را اصلاح کرده و به ارزش واقعی برسانند.

اما آنها نمی‌گویند این قیمت واقعی براساس چه معیاری تعیین شده و بر اساس چه اصل و مبنایی ارزش یک خودرو باید در یک گروه تلگرامی تعیین تکلیف شود.



سایت صبح‌شد آمادگی دارد تا اظهارنظر مسئولین سایت دیوار را در این زمینه منتشر کند.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcd2o096yt0z.a2y.html
نظرات منتشر شده : ۵  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سالار حیدری
واقعا این دلال ها پدر بازارو در اوردن
رضا
عجب!!!
reza
sobh shod khafe
رضایی
مزخرف ننویسید
شما خبرنگارید
سحر
چه دزدهایی هستند!