يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۶۹۹
plusresetminus
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه «شک نکنید افرادی که ماسک نمی‌زنند حتما جریمه می‌شوند»، افزود: افرادی که بدون ماسک در خیابان تردد می‌کنند، توسط پلیس و بازرسان قطعا جریمه می‌شوند.
سیستم هشدار کشف حجاب و ماسک یکیست!؟
صبح‌شد: علیرضا رئیسی روز یکشنبه در نشست خبری آنلاین که از وزارت بهداشت برگزار شد، با بیان اینکه «شک نکنید افرادی که ماسک نمی‌زنند حتما جریمه می‌شوند»، افزود: افرادی که بدون ماسک در خیابان تردد می‌کنند، توسط پلیس و بازرسان قطعا جریمه می‌شوند.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دوربین‌های راهنمایی و انندگی با چهره نگاری و کدملی از همان سیستمی که برای حجاب استفاده می‌کند برای ماسک هم استفاده می‌کنند. کد ملی همه افراد را دارند و می‌دانند کجا زندگی می‌کنید. برای افراد پیام می‌آید و جرایم به حساب وزارت بهداشت واریز می‌شود و برای مدیریت کرونا استفاده می‌شود.

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که پیش تر برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی گزارش داده‌ بودند، از طرف پلیس پیامک‌هایی درباره کشف حجاب در ماشین دریافت کرده‌اند که «تاریخ و زمان ذکر شده در این پیامک‌ها درست نبوده است»

بعضی از آنها می‌گویند مثلا در آن تاریخ ماشین در پارکینگ خانه بوده  یا زنی در آن زمان در ماشین نبوده است. یک روحانی هم که پیامی درباره کشف حجاب دریافت کرده بود به کنایه توییت کرده که احتمالا منظور از کشف حجاب در این پیامک برداشتن عمامه از سر بوده است. [اینجا]

یکی از چهره‌هایی که در آن زمان به اتهام بدحجابی به پلیس امنیت اخلاقی احضار شده بود فقط 2درصد اعضای بدنش توان حرکت کردن داشت. با این حال، او در فضای مجازی از احضار شدنش به پلیس امنیت خبر داد و ضمن گلایه از این موضوع، گفته بود: «با وجود اینکه مأموران پلیس تأیید کردند که تخلف بدحجابی نداشته‌ام، اما گفتند باید برگه تعهدنامه خودداری از تکرار تخلف را امضا کنم. تا زمانی که برگه تعهد را امضا نکردم اجازه اینکه اتومبیلم را تحویل بگیرم، پیدا نکردم.»[اینجا]

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdchtwn-d23nw.ft2.html
درباره پیامک‌های اشتباهی پلیس

درباره پیامک‌های اشتباهی پلیس

سه شنبه ۲۵ شهريور - ۰۹:۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما