دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۷۴
plusresetminus
امیرحسین مقصودلو (تتلو) خواننده‌ی زیر زمینی با اشاره به برنامه خندوانه رامبد جوان می‌گوید: تماشای این برنامه به آدم احساس دیدن برنامه کودک را می‌دهد. او ادامه می‌دهد: انگار همان عمو پورنگ و خاله سارا در این برنامه حضور دارند و تنها تفاوت این برنامه با برنامه کودک تماشاگران هستند که کوچک بودند و در این برنامه بزرگ شدند.
نظر تتلو در مورد «خندوانه»
صبح‌شد:  امیرحسین مقصودلو (تتلو) خواننده‌ی زیر زمینی با اشاره به برنامه خندوانه رامبد جوان می‌گوید: تماشای این برنامه به آدم احساس دیدن برنامه کودک را می‌دهد.
او ادامه می‌دهد: انگار همان عمو پورنگ و خاله سارا در این برنامه حضور دارند و تنها تفاوت این برنامه با برنامه کودک تماشاگران هستند که کوچک بودند و در این برنامه بزرگ شدند.
 
به گزارش صبح‌شد، خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند.

این برنامه از تماشاگرانی تشکیل شده که با تست خنده و از میان افراد متقاضی به برنامه وارد شده‌اند و در طول برنامه لبخند به لب دارند و به آن‌ها «هیئت داورانِ خندوانه» گفته می‌شود. برنامه با مقدمهٔ رامبد جوان شروع می‌شود و پس از آن او و حضار، ترانهٔ شاد برنامه را می‌خوانند. بعد، مهمان برنامه را همراه با تشویق به داخل دعوت می‌کنند.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcg4.9uaak9trrp.html
نظرات منتشر شده : ۳  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تتلیتی
عشق است سلطان امیر
سحر تتلیتی
امیر تتلو😍😍😍😍🤩🤩
امیر
😘😘😘😘😘