دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۸
plusresetminus
شاید اکثر مردم، محسن چاووشی را فردی درونگرا و جدی بدانند، اما همیشه اینگونه نیست، گاهی اوقات او نه تنها جدی نیست بلکه بسیار شوخ و طناز است.
سخنی که محسن «چاووشی» را خنداند
صبح‌شد: شاید اکثر مردم، محسن چاووشی را فردی درونگرا و جدی بدانند، اما همیشه اینگونه نیست، گاهی اوقات او نه تنها جدی نیست بلکه بسیار شوخ و طناز است.

شنیدن "ویس"ی که در تلگرام برای دیگران فرستادیم اکثرا برای‌مان خوشایند نیست! و صدای‌مان مانند آنچه فکر می‌کنیم نیست، مخاطبان دوآتیشه محسن چاووشی معتقدند که او، اما اینگونه نیست و می‌گویند محسن با آن صدای بم و تنها کسی است که از شنیدن "ویس" خود خوشحال می‌شود! محسن چاووشی بعد از شنیدن این موضوع می‌خندد و می‌گوید: " به والله نه" گویی محسن هم از شنیدن "ویس" خود راضی نیست.
 
محسن چاووشی بداهه‌های زیادی را به طور روزانه در اینستاگرام خود می‌نویسد که معمولا با واکنش‌های متعددی رو به رو می‌شود.

خیلی‌ها برایشان سوال است که محسن در چه حال و هوایی است وقتی این جملات را می‌نویسد!
به عنوان مثال او در پاسخ به کامنت یکی از طرفدارانش بداهه می‌نویسد:
پشت بام و
دام و
اتهام و
عوامو و
سه کامو
آلام و
ایام و
مغز حرام و
پرش سه گامو
در ملاعامو
فعل حرامو
ملودرامو
والسلام
یک طرفدار دوآتیشه او بعد از خواندن یکی از بداهه‌های او اینگونه واکنش نشان می‌دهد: "مو به تنمون سیخ شد، رو چی بودی اینو نوشتی؟ " پاسخ محسن چاووشی، کوتاه بود: "ترک موتور"

دل‌نوشته‌های محسن چاووشی اغلب فضای تیره‌ای دارد، مانند بوف کور صادق هدایت، به او می‌گویند باید کم‌کم برای نوشتن بوف کور آماده شوی! و او پاسخ می‌دهد: "بوف شور"

محسن چاووشی طرفدار پرسپولیس است یا استقلال یا با توجه به زادگاهش طرفدار تیم‌های جنوب کشور است؟ پاسخ هیچکدام است، او می‌گوید اهل فوتبال نیستم و تیم خاصی برایم اهمیت ندارد و فقط تیم ملی ایران را دوست دارم.

شاید بی اغراق بتوان گفت که چاووشی یکی از مهمترین عوامل موفقیت سریال شهرزاد بود، اگر او و قطعه‌های او نبود شاید شهرزاد به این میزان، ماندگار نمی‌شد، حضور او در این مجموعه با توجه به حواشی‌ای که گریبانگیر سرمایه‌گذاران شهرزاد شده، برای او هم بی حاشیه نبود، در دادگاه رسیدگی به پرونده اتهامات مدیران بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان چندین بار، نام تهیه کنندگان شهرزاد به میان آمد، کاربری از او می‌پرسد: همکاری به تهیه‌کنندگان شهرزاد بعد از این حواشی دزدی محسوب نمی‌شود؟ محسن چاووشی کوتاه پاسخ می‌دهد: "دزدی قضاوت نابجاست دوست گرامی"

از او درباره خیام و مولوی پرسیدند، خیام فیلسوفی که به همه چیز مشکوک است و هیچ چیز را نه رد می‌کند و نه تکذیب و مولوی عارفی که در بندبند اشعارش از یقین سخن می‌گوید، آقای چاووشی خیام یا مولوی؟ هر سخنی که شنیدید و به قلبتان نشست حرف حق است!

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcfwidcgw6d.ai.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما