سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۸۲۷
plusresetminus
ریچل هالیس، نویسنده آمریکایی این روزها یکی از پر طرفدارترین نویسندگان دنیاست که آثارش به زبان‌های مختلف ترجمه می‌شود.
دفع سم‌های بدن با نوشیدن آب
صبح‌شد: ریچل هالیس، نویسنده آمریکایی این روزها یکی از پر طرفدارترین نویسندگان دنیاست که آثارش به زبان‌های مختلف ترجمه می‌شود. در ایران هم کتاب‌هایی بسیاری از این نویسنده منتشر شده است. او از جمله کارآفرین‌های زن آمریکا است که سعی می‌کند باور‌های غلط درباره‌ دختران را بشکند و به همین دلیل سخنرانی‌های انگیزشی او میان زنان طرفداران زیادی پیدا کرده است و به او لقب، آنتونی رابینز زنان داده‌اند.

تمام چیزهایی که می‌نویسد برگرفته از زندگی واقعی او هستند. او کودکی و نوجوانی سخت و دشواری را گذرانده و حتی شاهد خودکشی برادرش بوده، اما از یک جایی دوباره زندگی را آغاز کرده است.

 خیلی خودمانی درباره زندگی‌اش حرف می‌زند و حتی خصوصی‌ترین خاطراتش را هم تعریف می‌کند. معتقد است با این کار نشان می‌دهد که ضعف‌ها و شکست‌های زندگی نه شرم‌آور است و نه عجیب.

ریچل هالیس عادت‌های عجیبی دارد. روزانه به اندازه‌ نصف وزن خود به اونس آب می‌نوشد و معتقد است این کار برای خارج کردن سموم از بدنش مفید است و این را به همه توصیه می‌کند. هر روز صبح وقتی از خواب بیدار می‌شود ورزش می‌کند. به دیگران هم می‌گوید هر روز فقط ۲۰ دقیقه را به پیاده‌روی اختصاص بدهید تا متابولیسم بدن بالا برود و مغز مولکول‌های شادی‌بخش مثل سروتوئین و دوپامین را آزاد کند.

او معتقد است یک ساعت زودتر بیدار شدن از بقیه، می‌تواند به افراد این فرصت را بدهد که بیشتر روی اهداف خود متمرکز شوند. او صبح زود خود را با خبرنگاری و ورزش سپری می‌کند. از عادت‌های دیگرش این است که ماهانه یک غذای مضر را از برنامه‌ غذایی خود حذف می‌کند تا رفته‌رفته، به یک رژیم غذایی سالم عادت کند. عادت دارد روزانه ۱۰ جمله‌ سپاسگزاری بنویسد و حتی دلخوشی‌های کوچکش را با مخاطب در میان می‌گذارد؛ مثلا نوشته است سپاسگزارم از اینکه این قهوه حالم را خوب کرد.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcak0na149nu.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما