جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۹۲
plusresetminus
پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون اخیرا مدعی شده که یکی از سریال‌هایی که او بازی کرده برای صداوسیما حدود ۴۸ میلیارد درآمد داشته است.
افشای درآمد میلیاردی صداوسیما بعد از چند سال
صبح‌شد:  پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون اخیرا مدعی شده که یکی از سریال‌هایی که او بازی کرده برای صداوسیما حدود ۴۸ میلیارد درآمد داشته است.
 
این سخنان بعد از اظهاراتی که به نقل از علی فروغی در فضای مجازی دست به دست شد و به نظر رسید که کنایه به پرویز پرستویی باشد، مطرح شد.

پرویز پرستویی با بیان اینکه تلویزیون من و امثال من را بزرگ نکرده و این ما بودیم که رسانه ملی را بزرگ کردیم، آمار فوق را اعلام کرد.

منظور پرویز پرستویی سریال آشپزباشی است که سال ۸۸ به کارگردانی محمدرضا هنرمند بر روی آنتن شبکه یک رفت.

داستان این سریال دربارهٔ زوجی به نام اکبر عالی مقام (پرویز پرستویی) و مینو خیرخواه (فاطمه معتمدآریا) است که دارای چهار فرزند بزرگ‌سال و صاحب رستورانی در تهران هستند مصاحبه مینو در تلویزیون موجب اختلاف این دو می‌شود؛ قصد جدایی دارند، اما به دلایلی در هر قسمت نمی‌توانند از یکدیگر جدا شوند.

در این سربال علاوه بر فاطمه معتمد آریا و پرویز پرستویی، مهراوه شریفی نیا، ملیکا شریفی نیا، محمدرضا غفاری، علی طباطبایی، ملیحه نیکجومند، فرهاد اصلانی، افسانه چهره آزاد، مهرداد ضیایی، شبنم مقدمی، منوچهر آذری، کاظم بلوچی و… ایفای نقش کردند.

به گفته پرستویی، ۲۶ قسمت سریال آشپزباشی در ۱۶ ماه تولید شد و برای تولید آن یک میلیارد و ششصد میلیون هزینه شد.

به گزارش «صبح‌شد»، با یک حساب و کتاب در مورد رقم اعلام شده توسط پرستویی، بابت هر قسمت این سریال در سال ۸۸، ۶۱ میلیون تومان هزینه شده و صداوسیما بابت هر قسمت آن یک میلیارد و نهصد میلیون تومان از طریق آگهی، درآمد کسب کرده است.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcg4.9yaak9xrrp.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما