يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۹۸
plusresetminus
در صورتی‌که پزشکان «پرکیس» نگیرند، قول می‌دهم در هیچ انتخاباتی شرکت نکنم و هیچ پستی نگیرم.
حمله مخالف سرسخت کنکور به نمایندگان مجلس/ شما هم دست مافیا نیستید؛ خود مافیایید!
پایگاه خبری‌وتحلیلی «صبح‌شد»: پیش‌تر فیلمی از سید مجید حسینی مدیر پیشین موسسه نشر شهر و باغ کتاب تهران در حاشیه بیستمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل که اخیرا برگزار شد، منتشر شده که او در این فیلم می‌گوید: «در انتخابات مجلس نامزد نمی‌شوم و هیچ برنامه‌ای برای نامزدی در انتخابات آینده ندارم.»، اما برخلاف صحبت‌های اخیر، کاندیداتوری سید مجید حسینی در انتخابات مجلس یازدهم اعلام شد.

برخی رسانه‌ها برای این اعلام نامزدی از عنوان «شومن کنکور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد» استفاده کردند و نوشتند: «مجید حسینی مشاور سابق قالیباف که گفته می‌شد تمام فعالیت‌های تبلیغاتی او در زمینه عدالت آموزشی برای کاندیداتوری است و او دائما تکذیب می‌کرد، در نهایت برای انتخابات مجلس ثبت نام کرد.»
 
سید مجید حسینی در اولین گفت و گوی خود بعد از اعلام نامزدی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به «صبح‌شد» در خصوص حواشی فوق الذکر می‌گوید: «من گفتم در صورتی‌که پزشکان «پرکیس» نگیرند، قول می‌دهم در هیچ انتخاباتی شرکت نکنم و هیچ پستی نگیرم.»

پرکیس پزشکی به چه معناست؟ «طرح پرکیس یکی از روش‌های پرداخت پاداش مبتنی بر عملکرد است که براساس آن درآمد دریافتی کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، به عملکرد آن‌ها پیوند می‌خورد و افراد درمقابل فعالیت بیشتر، درآمد بیشتری دریافت می‌کنند. براساس این طرح، کارکرد پزشکان به طور ماهانه محاسبه و پس از کسر کسورات قانونی و منظور نمودن سهمی برای مراکز درمانی و کارکنان مرتبط با طرح، به آنان پرداخت می‌گردد.»

او در ادامه عنوان می‌کند که هیچ لیستی از او برای حضور در انتخابات دعوت نکرده است و می‌افزاید: مسئله اصلی من این است که دعوا را به بخش اصلی ببرم؛ بخش اصلی «کنسرت» و «استادیوم» نیست، دعوای اصلی فقر، فساد و تبعیض است.
مشاور سابق قالیباف در ادامه نکات عجیبی را در مورد نمایندگان مجلس مطرح می‌کند که مورد تایید «صبح‌شد» نیست؛ او می‌گوید: پیش‌تر فکر می‌کردم نمایندگان مجلس با مافیای پزشکی هم دست هستند، اما هم اکنون متوجه شدم که آن‌ها خود مافیا هستند.

حسینی معتقد است که سه مافیای بزرگ در مجلس وجود دارد؛ مافیای آموزش، مسکن و درمان؛ به گفته او این سه مافیا نفس آینده را گرفته است.

او برای اثبات ادعای خود ادامه می‌دهد: نه می‌گذارند قانونی در مورد مالیات بر خانه‌های خالی تصویب شود نه اجازه می‌دهند مالیات پزشکان پلکانی شود و علاوه بر این دو مورد؛ با بسته شدن موسسات آموزشی کنکور مخالفت می‌کنند؛ او معتقد است که مصوباتی که به نفع عدالت و طبقات بی صدا است؛ به نتیجه نمی‌رسد.
 
مدیر پیشین موسسه نشر شهر و باغ کتاب تهران البته مسعود پزشکیان که پیش‌تر گفته بود «پزشکان پول مفت زیاد می‌گیرند»، را تا حدودی از این ماجرا مستثنا می‌کند و به «صبح‌شد» می‌گوید «او در این زمینه مرد است؛ در بیمارستان‌های تهران معدل پرکیس ۵۰ میلیون تومان است و این یعنی عده‌ای از دولت ایران، ماهانه ۵۰ میلیون حقوق می‌گیرند.»

او در ادامه مصاحبه خود گریزی هم به مصاحبه ابراهیم متولیان رئیس بسیج جامعه پزشکی با «صبح‌شد» زد و گفت: آقای متولیان اگر مرد هستید پرکیس خود را منتشر کنید! ۶۵ میلیون سقف قانونی حقوق پزشکان است چگونه آقای متولیان ۳۰ میلیون می‌گیرد؟


سیدابراهیم متولیان مسئولیت بسیج پزشکان پیش‌تر به «صبح‌شد»، گفته بود «با وجود اینکه جراح فعالی بوده و هفته‌ای بیش از ۴۰ عمل در دو بیمارستان انجام می‌دهم با تعرفه‌های میانگین حدود ۳۰ میلیون تومان دریافتی دارم.»

حسینی در ادامه به مسئولان بیمارستان شهید رجایی هم کنایه‌ای می‌زند و می‌گوید: لیست پرکیس‌های بیمارستان شهید رجایی تهران را منتشر کنید.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcc8.qo22bq4aal.html
نظرات منتشر شده : ۱  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

m.s
سلام.من مدارکی در مورد رانت یکی از موسسات اموزشی دارم