يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۱۴۳۳
plusresetminus
کشور پر از جاسوس شده
صبح‌شد: آقای فخری‌زاده عزیزمان را به شهادت رساندن.کار اسرائیل بود و آمریکا و عربستان. همان دست‌هایی که همسر مرا شهید کرد اکنون دکتر فخری‌زاده را از ما گرفته است. زمانی که آقای علیمحمدی شهید شدند بر سر آقای عباسی فریاد زدم کشور پر از جاسوس شده به جای ردگیری و پیدا کردن آنها، جناح‌ها به جان هم افتاده‌اند و دعوا راه انداخته‌اند برای رسیدن به قدرت.

الان هم می‌گویم از جمعه که آقای فخری‌زاده شهید شده دوباره دعواهای جناحی راه افتاده است. به‌جای محکوم کردن دشمن و ایجاد اتحاد، همه به جان هم افتاده‌اند و یکدیگر را محکوم می‌کنند.

این روش که به نفع دشمن است. چرا با اختلافات داخلی، دشمن را شاد و قوی می‌کنید؟ آنها پول دارند؛ دانش هم دارند و از دعواهای داخلی استفاده کرده و دانشمندان ما را ترور می‌کنند. بس کنید این اختلاف‌ها را.

همسر من در دوره آقای احمدی‌نژاد شهید شد. آقای فخری‌زاده در دوره آقای روحانی. فرق نمی‌کند چه‌کسی رئیس‌جمهور باشد؛ اگر آنها تصمیم بگیرند که یکی از ما را شهید کنند؛ می‌کنند و آنچه آنها را قوی می‌کند اختلافات داخلی است. آنها این اختلافات را رصد می‌کنند و از همین‌ها نقاط ضعف ما را پیدا می‌کنند.

به وا... این دعواها ظلم است به ملت. صبر در این شرایط شکل می‌گیرد. در خویشتنداری و این که به‌جای انرژی گذاشتن و آرام کردن دعوای آدم‌هایی که برای قدرت شلوغ‌بازی درمی‌آورند به‌دنبال جنایتکاران اصلی باشیم. رودروی آنها بایستیم.

اگر این جناح‌بازی‌ها و دعواهای داخلی ادامه داشته باشد تا چشم روی هم بگذاریم یکی دیگر از بهترین‌های ایران را از دست داده‌ایم. دشمن داناست. آنها ما را به جان هم می‌اندازند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. حواس‌مان باشد در زمین دشمن بازی نکنیم.


 منصوره کرمی، همسر شهید مسعود علیمحمدی، اولین شهید هسته‌ای ایران

انتهای پیام/

 
https://sobhshod.ir/vdcc.1qsa2bq01la82.html
نظرات منتشر شده : ۱  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

افرین به این همسر شهید .حرفی حسابی ودرست وخردمندانه ازاین انسان بافکر دیدیم اگرچه حضر ات راخیالی نیست وازخون شهداشرم ندارند،وازخدانمیهراسند