شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۱۷۸
plusresetminus
یک فوق تخصص واکنش‌های متفاوت وزیر بهداشت و سرمربی استقلال را نسبت به برخی رفتارها را در یادداشتی بررسی کرد.
نمکی یا فرهاد مجیدی؟
صبح‌شد: دکتر امید رضائی فوق تخصص خون و انکولوژی در یادداشتی اینستاگرامی با عنوان «مجیدی یا سعید نمکی؟» نوشت: این روزها به طبع علاقه‌ی شخصی و شغلم دو شیوه‌ی متضاد استفاده از اعتراض در اینستاگرام را دنبال می‌کنم:

اولی دربی را برد و‌ در اعتراض به شرایط موجود و مدیرعامل تیم که برایش در ایتالیا به دنبال جانشین می‌گردد در صفحه‌ی اینستا‌گرامش اعلام استعفا کرد تا از فشار بالای افکار عمومی به نفع خودش استفاده کند.

دومی شش ماه است از صفحه‌ی اینستاگرامش برای همراهی افکار عمومی استفاده می‌کند و هربار هم با بی‌اعتنایی مسئولین به خواسته‌های به‌حقش، ناکام‌تر به دوگانه‌ی تکراری نصیحت‌ و اعتراض ادامه می‌دهد: از اعلام مخالفت با پرواز به چین و مخالفت با برگزاری کنکور در صفحه‌ی شخصی‌اش بگیر تا همین امروز که از باز بودن جاده‌ها در صفحه‌ی اینستاگرامش باز گله‌کرده است.

تفاوت فرهاد مجیدی با سعید نمکی، نه در شیوه‌ی اعلام اعتراض‌های به حقشان در فضای مجازی که در مقدار علاقه‌ به ماندن بر روی صندلی‌شان وقتی خواسته‌هایشان برآورده نمی‌شود، است.

یکی مربی موفقِ مطالبه‌گری است که توانایی کنار گذاشتن صندلی‌اش را وقتی به خواسته‌هایش نرسد را دارد و دیگری منتقدی اینستاگرامی است که می‌دانیم و می‌دانند که می‌خواهد وزیر بماند، حتی اگر اعتراضش به جایی نرسد.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcjfoevzuqea.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما