دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۲۰۰۵
plusresetminus
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی. انگلیس اگر کاری از دستش برمی آمد، با تلفات روزانه ۱۱۰۰ نفری کرونا، رکورد جهانی را جابجا نمی‌کرد.
امیر کبیر در تصادف مُرد؟
صبح‌شد: «مهدی پرپنچی»، که سال‌ها مجری شبکه بی‌بی‌سی فارسی بود. سپس، مدیر «رادیو فردا» شد و از آنجا به شبکه  ایران اینترنشنال پیوست توییت زده؛ «امیر کبیر ۱۷۰ سال پیش نتوانسته بود در مورد واکسیناسیون آبله، حریف روحانیان و دعانویس‌ها شود، بر جسد کودکان گریست و گفت «اگر در هر کوچه و خیابان مدرسه بسازیم و کتابخانه ایجاد کنیم، دعانویس‌ها بساطشان را جمع مى‌کنند». او مدرسه‌ها ساخت، اما نمی‌دانست روزی دعانویس‌ها حاکم خواهند شد.»

کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی. انگلیس اگر کاری از دستش برمی آمد، با تلفات روزانه ۱۱۰۰ نفری کرونا، رکورد جهانی را جابجا نمی‌کرد.

پدر انگلیس، نخست وزیری دولت را اداره می‌کند که با اراجیف بافی مدعی شد بهترین راه کرونا، "ایمنی گلّه ای" است و با همین خرافه، مردم انگلیس را بدبخت کرد! امروز انگلیس را در دنیا به #ویروس_انگلیسی می‌شناسند، نه واکسن.

ضمنا جناب امیر کبیر صدر اعظم خدمتگزار ایران، در تصادف یا در رختخواب نمرد، مزدوران انگلیس رگ او را زدند تا انتقام مبارزات او با استعمار انگلیس را بگیرند.

امروز اگر امیر کبیر بود، به فرزندان ایران مباهات می‌کرد که نفتکش انگلیسی را به تلافی راهزنی در جبل الطارق، توقیف کردند. مباهات می‌کرد به همت فنّاوران ایرانی در تولید پیشرفته‌ترین ادوات نظامی، سوخت ۲۰ درصد، و انواع پیشرفت‌های پزشکی و اجتماعی که موجب شده قربانیان روزانه کرونا در ایران، یک پانزدهم انگلیس باشد.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdci.uarct1auwbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما