جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۲۱۵۴
plusresetminus
موسس برند آیس پک در مورد واگذاری دو شعبه از این برند به روح الله زم و حسین رضازاده توضیحاتی را ارائه کرد.
صبح‌شد: بعید است که ایرانی باشید و اسم بابک بختیاری را نشنیده باشید؛ فردی که درسن ۲۹ سالگی، بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای ایران یعنی آیس پک را تاسیس کرد؛ او به مشاغلی نظیر مسافرکشی، گرداندن بوفهٔ مدارس و راه‌اندازی شرکتی با سرمایهٔ خانواده اش و راه‌اندازی کارگاه تولید لوازم اداری پرداخت، اما ورشکست شد و با ۳۰۰ میلیون چک برگشتی راهی زندان شد.

دانلود ویدئو

بختیاری از کودکی به رقیق کردن بستنی علاقه داشت؛ او در پاسخ به این سوال «صبح‌شد» که چرا بستنی را به عنوان محصول انتخاب کردید این جمله را تایید کرد و ادامه داد: وقتی از زندان آزاد شدم با خود گفتم که چه بهتر با محصولی که از کودکی به آن علاقه داشتم کسب و کاری را راه اندازی کنم و اینگونه بود که آیس پک متولد شد.

ماجرای حواشی شعبه آیس پک «حسین رضازاده» چه بود؟

 آیس پک در عرض ۶ ماه ۱۲۰ شعبه دایر کرد و علاوه بر این امروز ۱۰ شعبه در خارج از کشور از جمله هند، امارات، کویت، مالزی و دبی دارد؛ سوال دیگر از او حواشی مطرح شده پیرامون شعبه آیس پک «حسین رضازاده» وزنه بردار پیشکسوت بود؛ آن روز‌ها گفته می‌شد نمایندگی شماره ۱۱۰ آیس پک از فرد دیگری گرفته و به خاطر علاقه رضازاده به این عدد به او واگذار شده؛ نکته‌ای که توسط بختیاری به شدت تکذیب می‌شود؛ او در این خصوص می‌گوید: این نکته اصلا درست نیست؛ زمانیکه حسین رضازاده برای دریافت شعبه به ما مراجعه کرد تا شعبه شماره ۱۰۶ واگذار شده بود و پس از ابراز علاقه او به شماره ۱۱۰ این شعبه به او واگذار شد و بعدا این فاصله پر شد و در این زمینه هیچ حق خوری و پارتی بازی صورت نگرفته است.

او ادامه داد: در طول مدت فعالیت اقتصادی اش حتی یک بار حق هیچکسی را ضایع نکرده و در بخش خصوصی این موارد پیش نمی‌آید و افراد مشهور و مردم عادی از نظر ما یکسان هستند.

چرا شعبه اصلی آیس پک تعطیل شد؟

اولین شعبه آیس پک در سال ۱۳۸۵ توسط بابک بختیاری در خیابان نیاوران تهران افتتاح شد، اما امروز اگر به این مغازه مراجعه کنید متوجه تعطیلی آن خواهید شد؛ از او در مورد علت تعطیلی اولین شعبه آیس پک پرسیدیم و او گفت: فردی که این مغازه را به من اجاره داده بود فوت کرد و فرزندان آن مرحوم هنوز در مورد این مغازه به نتیجه‌ای نرسیدند به همین خاطر این مغازه تعطیل شد.

ماجرای واگذاری شعبه شهر ری به روح الله زم چه بود؟

روح‌الله زم مؤسس کانال تلگرامی آمدنیوز، در دوره‌ای مالک نمایندگی بستنی آیس‌پک در شهرری بود؛ بختیاری در خصوص نحوه عقد قرارداد با روح الله زم برای واگذاری شعبه آیس پک، عنوان کرد: یک روز روح الله زم به همراه پدرش محمد علی زم به دفتر مراجعه کردند و مانند بقیه افراد بعد از پرداخت پول و عقد قرارداد شعبه روح الله زم واگذار شد.

وی ادامه داد: روح الله زم چندی قبل از مهاجرت از ایران شعبه شهرری آیس پک را واگذار کرد و هم اکنون این شعبه متعلق به فرد دیگری است.

چه کنیم میلیاردر شویم؟

همه ما تا به یک فرد موفق می‌رسیم از او می‌خواهیم تا ترفندی را به ما یاد دهد تا ما هم میلیاردر شویم؛ از بختیاری که در سال ۱۳۸۷ به عنوان کارآفرین برتر بخش خدمات در جشنواره ملی کارآفرینان برتر معرفی شد به عنوان سوال آخر پرسیدیم که اگر جوانی بخواهد وارد کار اقتصادی شود فروش چه محصولی را به او توصیه می‌کنید و او اینگونه پاسخ داد: نمی‌شود به طور کلی برای همه یک نسخه پیچید، اما هرکاری را که دوست دارید ادامه دهید و در آن خلاقیت به خرج دهید قطعا موفق خواهید شد.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcd.k0x2yt0foa26y.html
نظرات منتشر شده : ۴  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

Maryam
ای خدا
علی
مرگ بر فتنه گر
یاشار
نگفتیم که آیا رضازاده م پول داد یا مفتی گرفت؟
سامان
سلطان بابک بختیاری رو عشقه