شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۲۵۲۳
plusresetminus
یک پزشک به اظهارات یکی از شاگردان عباس تبریزی موسوم به پدر طب اسلامی واکنش نشان داد.
واکنشی به اظهارات عجیب شاگرد عباس تبریزیان
صبح‌شد: مرتضی کهنسال، روحانی اهل لنگرود و از شاگردان عباس تبریزیان در اظهاراتی وزارت بهداشت را عدم صداقت با مردم متهم کرد و افزود: «در دورانی عنوان کردند که مردم ماسک بزنند تا به ویروس کرونا مبتلا نشوند، اما هم اکنون می‌گویند واکسن بزنید تا این ویروس را بگیرید و ایمن شوید.»



کهنسال پیش‌تر نیز، کلیپی جنجالی از حضور بر بالین بیماران مبتلا به کرونا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود. او در آن کلیپ با عبا و عمامه، بدون ماسک و دستکش، بالای سر مبتلایان می‌رود و با انگشت و قطره چکان، مایعی را به پشت لب و دور دهان بیماران می‌مالد. او محلول را "عطر پیامبر" معرفی می‌کند.

ماسک و واکسن و عدم صداقت وزارت بهداشت؟

آیا بحث مورد اشاره کهنسال رسوایی‌ای برای وزارت بهداشت است؟ دکتر آنا دیلمی در این خصوص به صبح‌شد می‌گوید: این حرف آنقدر غیرمنطقی است که ارزش پاسخ دادن ندارد.

این دکترای حرفه‌ای پزشکی در ادامه می‌افزاید: واکسن انواع متفاوتی دارد و هر واکسن مکانیزم خاص خود را دارد که موجب می‌شود تا آنتی بادی در بدن ایجاد شود و اگر فرد ابتلایی هم داشته باشد ابتلایی خفیف خواهد بود.

این پزشک عنوان می‌کند: اگر فردی ماسک نزند در صورت مواجهه با فرد مبتلا به کرونا، لود ویروس بیشتری وارد بدنش می‌شود و در اینصورت احتمال اینکه به نوع شدید این بیماری مواجه شود به شدت بالا می‌رود، در صورت واکسیناسیون حتی اگر افراد به کرونا هم مبتلا شوند به نوع خفیف آن مبتلا خواهند شد و فوت نمی‌کنند و با عوارض شدید دست به گریبان نمی‌شوند.

دانلود ویدئو

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcd.x0x2yt0ksa26y.html
نظرات منتشر شده : ۱  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

علی رضا زاد پاک
یه مطلبی را خدمتتان عرض کنم بنده حقیر نه کاری به طب اسلامی دارم نه طب نوین جامعه امروزی،آنچه که خودم تجربه کرده ام میگویم، چند وقت پیش بدلیل کمبود نیروی انسانی در بیمارستان بصورت داوطلبانه بمدت یک ماه در آن مکان حضور داشتم البته باید بگم بدون ماسک، دستکش،گان ،لباس مخصوص کرونایی و ....پرستاران زحمتکش تعجب کرده بودند چطور بنده حقیر به این بیماری مبتلا نشدم، تنها جواب این بنده حقیر اینه که ترس و استرس ناشی از این بیماری هست که انسان را مریض میکند نه خود این بیماری موید و موفق باشید