يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۶۱۴۶
plusresetminus
صبح‌شد: عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد، درباره ویلای ۳ هزار متری در ولنجک که متعلق به بنیاد مستضعفان است و هم اکنون دفتر کار احمدی نژاد است، مدعیست:« احمدی‌نژاد سال ۹۲ که از دولت کنار رفت، یک ساختمان خیلی بزرگ حدود هفت، هشت طبقه با مساحت هر طبقه حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ متر در خیابان لادن منطقه شیخ بهایی، برای فعالیت‌های خودش اختصاص داد.

اواخر سال ۹۲ وزیر دادگستری وقت به دولت اعلام کرد که ما آن ساختمان را برای فعالیت‌های قضایی احتیاج داریم، آن ساختمان را در دولت آقای روحانی اواخر سال ۹۲ یا اوایل سال ۹۳، یعنی در محدوده اسفند ۹۲ و فروردین ۹۳ آقای احمدی نژاد تخلیه کرد.

زمانی که مقام معظم رهبری از این مشکلی که برای آقای احمدی‌نژاد پیش آمده مطلع شدند، آن زمان فروزنده رئیس بنیاد مستضعفان بود که چند ملک را به احمدی‌نژاد معرفی کرد که انتخاب کند؛ نهایتاً این ملک ولنجک در خیابان شادآور قبل از پمپ بنزین، نبش هشتم که ساختمان معروفی است، در اختیار احمدی نژاد قرار گرفت.

این ساختمان یکی از ویلاهای خیلی بزرگ در آن منطقه بوده که تحت اختیار بنیاد مستضعفان و مصادره ای بوده و احتمالا برای صاحب‌ منصبان رژیم پهلوی است. این ساختمان را بنیاد مستضعفان بازسازی و در اختیار احمدی‌نژاد می‌گذارد و از همان سال ۹۳ تا امروز، آقای احمدی‌نژاد در این ویلا ساکن است یعنی دفتر اصلی کار آقای احمدی‌نژاد آنجاست

 این ملک حدود ۳ هزار متر مساحت دارد. زمین‌ آن خیلی مرغوب است. دوستانی که از بنگاه‌های منطقه سؤال کردند الان حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش، این ملک است.»

 
https://sobhshod.ir/vdci.5aqct1azqbc2t.html
نظرات منتشر شده : ۱  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

5780
😂😂😂واقعا لاکچریه......کولر....راه پله...
واقعا خودتون رو مسخره کردید با این خبراتون