کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین اظهارات پدر غزاله شکور قبل از اعدام آرمان

3 آذر 1400 ساعت 15:29

غزاله شکور دختر ۱۹ ساله‌ای بود که در سال ۱۳۹۲ هجری خورشیدی به دست دوست‌پسر خود، آرمان عبدالعالی کشته شد و جسدش هرگز یافت نشد.


صبح شد: غزاله شکور دختر ۱۹ ساله‌ای بود که در سال ۱۳۹۲ هجری خورشیدی به دست دوست‌پسر خود، آرمان عبدالعالی کشته شد و جسدش هرگز یافت نشد.

آرمان عبدالعاملی در زمان وقوع جرم کمتر از ۱۸ سال سن داشت اعتراف کرد که جسد را درون کیسه پلاستیکی به سطل زباله انداخته‌است. روند طولانی رسیدگی به پرونده قتل غزاله شکور در نتیجه مفقودی جسد و همین‌طور صدور احکام متعدد اعدام و لغو در آخرین لحظات این پرونده را به یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی تبدیل کرد.

عبدالعالی سرانجام در دادگاه مجرم شناخته و بامداد چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ به دار آویخته شد.

پدر غزاله شکور لحظاتی قبل از اعدام آرمان، گفت: اگر این قتل ناشی از یک اتفاق یا حادثه بود به همان قرآن قسم که می‌بخشیدم، اما این موضوع حاصل یک اتفاق نبوده است.

در ادامه پدر آرمان با چشمانی اشکبار خطاب به خانواده غزاله شکور، گفت: ما می‌دانیم این حق شما است، ما هربار در زندگی به مشکلی برخورد می‌کنیم به رحمت خدا دل می‌بندیم.

پدر آرمان، فرزندش را مورد عتاب قرار داد و گفت: هفت سال است که به خاطر اشتباهت، دو خانواده نابود شدند، ما چه زمانی به تو یاد دادیم که چنین کاری انجام دهی؟

انتهای پیام/


کد مطلب: 5349

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/5349/آخرین-اظهارات-پدر-غزاله-شکور-قبل-اعدام-آرمان

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir