کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش احمدی نژاد به اظهارات عجیب رحمانی فضلی

6 آذر 1400 ساعت 10:10

محمود صادقی، نماینده پیشین مجلس در مصاحبه‌ای که در آذر ۹۸ منتشر شد، می‌گوید وزیر کشور در جلسه‌ای درباره اعتراضات آبان در مجلس، در پاسخ به سوال نماینده‌ای که پرسیده چرا به سر معترضان شلیک شده گفته است: "خب، شلیک به پا هم انجام شده بود. "


صبح شد: محمود صادقی، نماینده پیشین مجلس در مصاحبه‌ای که در آذر ۹۸ منتشر شد، می‌گوید وزیر کشور در جلسه‌ای درباره اعتراضات آبان در مجلس، در پاسخ به سوال نماینده‌ای که پرسیده چرا به سر معترضان شلیک شده گفته است: "خب، شلیک به پا هم انجام شده بود. "

به گفته صادقی، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور این پاسخ را به نماینده‌ای داده که گفته بود در حوزه انتخابیه او (در استان البرز) دو نفر با شلیک گلوله به مغزشان جان باخته‌اند و از وزیر کشور پرسیده بود "آیا امکان تیراندازی، دست کم به پا یا کمر به پایین وجود نداشته که چنین شلیک‌هایی انجام شده است؟ "

صادقی به سایت "امتداد" گفته است که نمایندگان از جواب  رحمانی فضلی و از این که "آقای وزیر با بی‌خیالی چنین مسئله‌ای را عنوان کرده است" شگفت‌زده شده‌اند.

محمود احمدی نژاد روز گذشته در جمع مردم استان زنجان در واکنش به این اظهارات رحمانی فضلی گفت: یک وزیری پیدا می‌شود و در مجلس می‌گوید ما فقط به سر‌ها نزدیم، به پا هم زدیم! ملت را تمسخر می‌کند. آیا پیگیری شد؟ اگر عدالتی بود، همان موقع نباید پای میز محاکمه کشیده می‌شد؟ تو اعتراف کردی که مردم را کشتی! کسانی را کشتی که شهید هستند، نمی‌شود هم کسیکه شهید است به بهشت برود و هم کسیکه او را کشته است به بهشت برود! این حرف را یک وزیر در هر جای دنیا می‌زد، نه تنها بلافاصله ساقط می‌شد، بلکه محاکمه و مجازات هم می‌شد. حتی اگر شما بخواهید با شورشی‌ها برخورد کنید، قانون دارد، باید آب بپاشید، گاز اشک آور بزنید! ایشان می‌گوید ما فقط به سر و سینه نزدیم، به پا هم زدیم! پشت این وزیر به کجا گرم است که اینگونه حرف می‌زند و راحت هم در خیابان راه می‌رود؟!


انتهای پیام/


کد مطلب: 5369

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/5369/واکنش-احمدی-نژاد-اظهارات-عجیب-رحمانی-فضلی

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir