کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معتادان را تنها یک بیمارستان بستری می کند+جزئیات

14 آذر 1400 ساعت 16:28

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران نپذیرفتن معتادان متجاهر به‌ ویژه دارای زخم باز در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را یکی از چالش‌های جدی در حوزه جمع‌آوری معتادان متجاهر دانست و گفت: این افراد تنها در یک بیمارستان شهر پذیرش می شوند.


صبح شد: محمدامین توکلی‌زاده امروز در نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی تهران با محوریت جمع‌آوری معتادان متجاهر در تشریح گزارش اقدام‌های انجام شده از جلسه پیش این ستاد تاکنون اظهارداشت: اقدام‌های خوبی در حوزه معتادان متجاهر انجام و مقرر شد جانمایی پنج هزار نفری سهم شهرداری تهران در جمع‌آوری این افراد را پیش ببریم که در این زمینه از مرکز اخوان نیز بازدید‌هایی انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با قرارگاه ثارالله گفت: تعدادی از مرکز جدید نیز در شهرداری تهران جانمایی شد تا از ظرفیت این نهاد در زمینه جمع‌آوری معتادان متجاهر استفاده شود.

توکلی‌زاده همچنین فهرست خانه‌های پلاک قرمز احصا شده را خواستار شد تا زودتر در اختیار شهرداری تهران قرار داده شود.

وی بیان کرد: در ادامه اقدامات انجام شده؛ با برودت دما و بارش باران در چند روز گذشته هدایت افراد بی‌خانمان به مراکز گرم تشدید شده است.

توکلی‌زاده با اشاره به پذیرش نشدن معتادان متجاهر دارای زخم باز در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها اظهارداشت: در مدیریت شهری توانستیم تنها در یک بیمارستان کار پذیریش معتادان متجاهر را انجام دهیم.

نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار، محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، سیدعباس جوهری معاون اجتماعی استاندار تهران، سردار ناصر اصلانی معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 5476

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/5476/معتادان-تنها-یک-بیمارستان-بستری-می-کند-جزئیات

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir