کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با صبح شد با دکتر ناجی مطرح شد

وضعیت قرمز در بیمارستان‌های کشور/ ایران را قرنطینه کنید

17 بهمن 1400 ساعت 19:42

رییس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی می‌گوید: برای قرنطینه کامل دقیقا باید چه اتفاقی بیفتد؟


صبح‌شد: دکتر علیرضا ناجی رییس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در گفت‌وگو با صبح‌شد می‌گوید:  دقیقا باید چه اتفاقی رخ دهد تا ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بگیرد تا کشور را قرنطینه کامل کند؟ 

ناجی می‌افزاید: بیمارستان‌ها مملو از بیمار شده است، هر بخش جدیدی که برای بستری بیماران مبتلا به کرونا اضافه می‌شود به سرعت چشم به هم زدنی ظرفیتش تکمیل می‌شود


رییس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در ادامه خطاب به یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش که گفته بود «واقعیت این است که سویه اومیکرون خطر آنچنانی ندارد و به صورت سرماخوردگی است.» می‌گوید: جناب دکتر وزیر آموزش و پرورش آیا تصاویر بیمارستان کودکان شهر بابل را دیده اید؟ 

ناجی عنوان می‌کند که دانشجویان اکثرا در خوابگاه‌ها درگیر کرونا شده‌اند و اگر ناراحت نمی‌شوید باید بگویم که گزارش‌های زیادی از ابتلای دانش آموزان در مدارس به گوش می‌رسد.

او خطاب به مسیولین عنوان می‌کند: برای این شرایط آیا برنامه ای دارید؟ اصلا برنامه‌ای دارید؟ اگر به دنبال کنترل کرونا هستید سخنان متخصصین حوزه پزشکی و وزارت بهداشت را گوش کنید و گرنه حرف آقای دکتر نوری وزیر آموزش و پرورش!

انتهای پیام/


کد مطلب: 6065

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/6065/وضعیت-قرمز-بیمارستان-های-کشور-ایران-قرنطینه-کنید

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir