دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۶۷۱۲
plusresetminus
شاید شما هم مثل رئیس من از آن دسته آدم هایی باشید که به دلیل ادا و اطوارهایی که بسیاری از کافی شاپ ها دارند، از رفتن به کافه بیزار باشید و آب میوه خوردن را به نشستن زیر نور کم میزهای کافی شاپ ترجیح دهید.
ادا و اطوارهای کافه ای!
 شاید شما هم مثل رئیس من از آن دسته آدم هایی باشید که به دلیل ادا و اطوارهایی که بسیاری از کافی شاپ ها دارند، از رفتن به کافه بیزار باشید و آب میوه خوردن   را به نشستن زیر نور کم میزهای کافی شاپ ترجیح دهید. اما اگر وارد یک کافی شاپ با یک دکور خاص و دوست‌داشتنی شدید و از نور کم کافی شاپ هم شاکی نبودید، نگران اسم نوشیدنی ها و خوراکی های داخل منو نباشید. این اسم ها گاهی در هیچ کافی شاپ دیگری هم پیدا نمی شود البته برخی از اسامی هم از تلفیق چند اسم خارجی تشکیل شده است. با این حال برای این که بدانید شما تنهاترین نفری نیستید که از این اسامی سر در نمی آورد به واکنش کاربران شبکه های اجتماعی در این باره توجه کنید.
 
* توی کافه‌ها اگه کمتر از آیلتس ۶ داشته باشی نمی‌تونی سفارشت رو نهایی کنی.
 
* دیشب توی یک کافه ای بودم که کافیمن اومد و گفت: این پلیت‌ها رو اگه لازم ندارید ببرم!  پلیت آخه؟ بشقاب مگه چش بود؟!
 
* یک کافه بود، توی منوش «چای ترش» ۳۰ هزار تومن بود. چند وقت بعد اونو حذف کرد و نوشت «هیپیسکوس تی» ۷۰ هزار تومن. به خدمتکارش گفتم، این که همون چای ترشه، چرا این قدر گرون کردید و اسم خارجی نوشتید؟ گفت اون جوری مشتری ها نمی‌خریدن، الان سفارش هامون چند برابر شده.
 
* من آیلتس 7.5 دارم ولی بازم توی ‌کافه ها به خاطر بلد نبودن فرانسوی یا ایتالیایی شرمنده می شم!
 
* غذا با اسم عجیب و غریب و شبیه چیزایی که دوران یونان باستان می خوردن سفارش می دی، سیب زمینی آب پز میارن واست! خب بنویس سیب زمینی دیگه!
 
* یه بار منتظر بودم سفارشم حاضر شه، به دلیل پاندمی و محدود شدن کافه‌ها فقط بیرون‌بر سفارش می گرفتن. یه خانمی اومد، صاحب کافه گفت خانم فقط «تِیک اِوِی» داریم، طفلک گفت نه ممنون من دوس ندارم همون قهوه کافیه. گفتم خب مرد بگو بیرون‌بر نمی میری که ...
 
* این کافی شاپ ها وقتی می خوان یه چیزی رو چند برابر حساب کنن اسمش رو یه چیزی می ذارن که نفهمی و الا هیچ دلیل دیگه ای نمی تونه داشته باشه!
https://sobhshod.ir/vdch.zn-t23nqiftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما