يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۶۸۰۲
plusresetminus
پرونده‌ای علیه «سعید نمکی»، وزیر پیشین بهداشت، در شعبه سیزدهم دادسرای کارکنان دولت تشکیل شده است.
سعید نمکی بازداشت می‌شود؟
صبح‌شد:‌ پرونده‌ای علیه «سعید نمکی»، وزیر پیشین بهداشت، در شعبه سیزدهم دادسرای کارکنان دولت تشکیل شده است.

موید علویان، رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ و فوق‌تخصص بیماری‌های کبد و گوارش همراه با محمدرضا هاشمیان، فوق‌تخصص مراقبت‌های ویژه و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مرداد سال گذشته، زمانی که «سعید نمکی»، هنوز وزیر بهداشت بود، از او شکایت کردند.

به‌کارگیری روش‌های نادرست برای درمان بیماران مبتلا به کرونا، مرگ‌ تعداد قابل توجهی از بیماران به دلیل تصمیمات نادرست، تضاد منافع و تاخیر در واردات واکسن، از جمله مسائلی است که در پرونده قضایی تشکیل شده برای وزیر بهداشت پیشین درج شده است.

بررسی‌ها از این ماجرا همچنین نشان می‌دهد که تنها این 2پزشک، از «نمکی» شکایت نکرده‌اند و شکایت‌های دیگری هم در دادسرا علیه او ثبت شده است.

بر اساس اعلام منابع آگاه، با گذشت 9ماه از ثبت شکایت، هنوز ابلاغیه‌ای برای این پرونده نیامده است. هرچند که از منبعی موثق خبر می‌رسد که دادسرا از سعید نمکی برای پاسخ دادن به برخی ابهامات و سوالات دعوت و او هم مراجعه کرده است.

پرونده شکایت از « سعید نمکی» در شعبه سیزدهم دادسرای کارکنان دولت باز است. هنوز مشخص نیست چه گروه‌ها یا افراد دیگری از وزیر پیشین بهداشت شکایت کرده‌اند.

حالا هم به دلیل حساسیت‌ها، پرونده برای کسب تکلیف به دادستان کل کشور ارجاع داده شده اما هنوز اتفاقی در پرونده نیفتاده است. گفته می‌شود جزئیات این پرونده محرمانه است اما قطعا عنوان کیفری داشته که در دادسرای کارکنان دولت، در دست بررسی است و حالا تصمیم‌گیری بر عهده قوه قضاییه است.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdch.vn-t23n6iftd2.html
منبع : همشهری
فایزر بهتر است یا برکت؟

فایزر بهتر است یا برکت؟

شنبه ۱۷ ارديبهشت - ۰۰:۱۱
حاشیه جدید باقر قالیباف

حاشیه جدید باقر قالیباف

شنبه ۱۷ ارديبهشت - ۰۰:۰۷
نظرات منتشر شده : ۱۱  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

دمت گرم
عشق است دکتر علویان
عجب
واکسن کرونا:))
عمرا
چه خبره
الان یعنی میفرستنش زندان؟
نهایت انفصال از خدمت میشه
الان کجاست؟
خیاط عاقبت در کوزه افتاد:))
محسنذ
این اقا ودیگرانذمسول می باشند