بستنی با افزایش گرمای هوا باید بازاری داغ داشته باشد اما گزارشها حاکی از آن است که رشد قیمت این خوراکی پرطرفدار باعث شده خریداران، این روزها کمتر از قبل به سراغ یخچالهای سوپرمارکتها بروند.
بستنی با افزایش گرمای هوا باید بازاری داغ داشته باشد اما گزارشها حاکی از آن است که رشد قیمت این خوراکی پرطرفدار باعث شده خریداران، این روزها کمتر از قبل به سراغ یخچالهای سوپرمارکتها بروند.
نگاهی به نرخ جدید بستنیهای شرکتی نشان میدهد قیمت بستنی مگنوم تا ۲۰هزار تومان بالا رفته است.
کیم و بستنی عروسکی چهارهزارتومانی، پنج هزار تومان شدند، قیمت بستنی قیفی هم از پنج به هفت هزار تومان رسید، دیگر نانیها هم مثل قیفیها هفت هزار تومانی شدند و سالار ۱۰هزار تومانی هم ۱۲هزار تومان شد.
مالک یک کافی شاپ نوشته: «با افزایش قیمتی که در مواداولیه مخصوصا شیر و شکر اتفاق افتاد، به ناچار قیمت بعضی محصولاتمان را ۱۰درصد افزایش دادیم؛ درحالیکه این میزان کافی نیست اما اگر بیشتر گران کنیم مشتریمان را از دست میدهیم.»