دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : ۷۲۹۷
plusresetminus
کنسرت شجریان برای سومین‌بار در سالن وزارت کشور تمدید شد.
رکوردشکنی چندباره شجریان
در سال‌های اخیر بخصوص بعد از کاهش شیوع کرونا، خیلی کم پیش آمده که یک کنسرت فروش بلیت‌هایش در چند ساعت اول باز شدن پلتفرم فروش، تمام شود و بعد از بلیت‌فروشی برای 30اجرا، کنسرت برای 3‌بار تمدید شود. تمدیدی که با فروش بیش از 30هزار بلیت همراه باشد. فروش بلیت کنسرت شجریان آنقدر زود تمام شد و بازار سیاهش شکل گرفت که در روزهای ابتدایی همه علاقه‌مندان به کنسرت شجریان، سایت فروش بلیت را مقصر دانستند! اما تمدید چندباره کنسرت و فروش بلیت‌ها نشان داد که اگر این خواننده، تا پایان تابستان هم کنسرت بگذارد، بلیت‌هایش فروش می‌رود.
سال گذشته بود که با فروکش کردن کرونا، کنسرت‌ها برگزار شدند؛ خیلی از خوانندگان که کنسرت‌هایشان را خارج از کشور یا در کیش برگزار می‌کردند به پایتخت بازگشتند. بلیت کنسرت گران شد اما همچنان مخاطب خود را دارد؛ هر چند خیلی‌ها دیگر توانایی رفتن به کنسرت‌ها را به‌خاطر افزایش قیمت بلیت ندارند. حالا کنسرت رفتن هم یک حساب و کتابی برای خانواده‌ها دارد.
بعد از پایان ‌ماه‌رمضان برگزاری کنسرت‌ها در حوزه پاپ و حتی سنتی و کلاسیک هم بیشتر شد، ترافیک برگزاری کنسرت‌ها تا اوایل مرداد‌ماه و تا زمان آغاز محرم و صفر ادامه دارد. همایون شجریان هم که با گروهش در کشورهای مختلف کنسرت داشت بعد از اجرای کنسرتش در دبی تصمیم به اجرا در پایتخت گرفت. او در نشست خبری خود برای رونمایی از آلبوم موسیقی «گاه فراموشی» وعده برگزاری کنسرت را داد و حالا موعد برگزاری این کنسرت در سالن وزارت کشور فرارسیده است.
همایون شجریان از اواخر سال گذشته و شروع سال جدید کنسرت‌هایی را با همراهی گروه سیاوش در کشورهای بلژیک، فرانسه و هلند اجرا کرد و در ادامه ۱۲اردیبهشت امسال نیز با همراهی این گروه موسیقی کنسرتی را در دبی اجرا کرد.
گروه سیاوش به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان ازجمله مجموعه‌های شناخته‌شده موسیقی ایرانی طی سال‌های گذشته است. قرار بود که کنسرت در روزهای اول تا ششم‌تیر‌ماه برگزار شود و به‌خاطر تعداد زیاد خریداران سایت فروش بلیت اعلام کرد که باز هم کنسرت تمدید می‌شود. شجریان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد که کنسرت به غیر از روزهای یک، ۲، 3، 5 و ۶تیرماه که شروع مجدد ارائه بلیت آنها متعاقبا اعلام خواهد شد، با تمدید روزهای بیشتر کنسرت، تاریخ‌های ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۷، ۱۸ و ۱۹تیرماه نیز برای حضور علاقه‌مندان به آنها اضافه خواهد شد. کنسرت برای بار دوم، روزهای ۲۱ تا ۲۶تیرماه تمدید شد. این کنسرت برای سومین‌بار و ۱۳ اجرای دیگر تمدید شد و شجریان ۲۷خرداد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اعلام این خبر نوشت: «عزیزان گرامی کنسرت برای ۱۳اجرای دیگر تمدید شد. ۵، ۶، ۱۰، ۱۷، ۱۹، ۲۲ و ۲۵تیر(سانس دوم)، ۲مرداد(سانس اول و دوم)، ۳ و ۴مرداد(سانس اول) و ۵مرداد(سانس اول و دوم)؛ سانس اول ساعت۱۸:۳۰ و سانس دوم ساعت۲۲ است. حالا فرصتی فراهم شده که علاقه‌مندان باز هم نسبت به خرید بلیت اقدام کنند. در این مدت بیش از 30هزار بلیت فروخته شد. این آمار جدای از طرفداران دانشجویی است که به‌صورت رایگان در صندلی‌های ویژه وزارت کشور می‌خواهند، کنسرت شجریان را تماشا کنند.
https://sobhshod.ir/vdcg.y9urak9xupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما