دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۷۴۶۹
plusresetminus
رئیس پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که گفته می شود به خاطر عکس بی حجاب خبرنگار روس توسط وزیر برکنار شده، در اولین گفت و گو خود بعد از برکناری می گوید درک درست مدیران ارشد از حوزه رسانه مهمترین چالش یک مدیر روابط عمومی است.
مدیر معزول وزارت ارتباطات سکوتش را شکست!
انتشار تصویر جنجالی عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روسیه کار دست «مهدی سالم» داد و او به دستور وزیر از روابط عمومی وزارت ارتباطات از ریاست مرکز روابط عمومی این وزارت خانه عزل شد.

هم اکنون مصطفی اشرف مسئول حوزه ریاست این وزارتخانه  با حفظ سمت سرپرستی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را نیز برعهده دارد.

نکته قابل توجه اینکه مهدی سالم خود خبر برکناری اش را رسانه ای کرد و وزارت ارتباطات هیچ اطلاعیه ای در خصوص علت برکناری سالم تاکنون نداده است.

مهدی سالم به فاصله چند روز از برکناری خود در گفت و گویی کوتاه با «پی آر مدیا رسانه حوزه ارتباطات ایران» از چالش های مدیران روابط عمومی گفت.

او معتقد است که درک درست مدیران ارشد از حوزه رسانه مهمترین چالش  یک مدیر روابط عمومی است.

رئیس پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین تاکید می کند که یک مدیر موفق در حوزه روابط عمومی حتما باید جریانات سیاسی و فرهنگی کشور هم آشنایی کامل داشته باشد.

علاوه بر این سالم، تسلط بر تولید در حوزه های تصویری، مکتوب و سایبری را از دیگر ویژگی های یک مدیر موفق روابط عمومی می داند.

نقش رقبا در انتشار و برجسته شدن اخبار منفی پیرامون یک سازمان تاچه حد تاثیرگذار است؟ رئیس پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به حواشی اخیر پاسخ کاملی به این سوال نمی دهد و می گوید: «در وزارت ارتباطات رقابتی با فرد و یا شرکتی نداشتیم.»
https://sobhshod.ir/vdch.-nqt23nkwftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما