کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایان سریال یاغی لو رفت+ جزئیات

24 مرداد 1401 ساعت 21:01

با گذشت پخش ۱۴ قسمت از سریال یاغی یک کاربر توییتر پایان این سریال را پیش بینی کرده است.


صبح شد: سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است.

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است.

در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

در توضیح این سریال داستان اینگونه روایت شده: جاوید هیچکس نیست و هیچ آمار و شناسنامه ای ندارد. اما تمامِ وجودِ اَبرا و همه ی کس و کارِ عاطی ست. جاوید راهی ندارد جز اینکه در عشق و زندگی یاغی باشد

حال یک کاربر شبکه اجتماعی توییتر پایان این سریال را  پیش بینی کرده است.

این کاربر توییتر نوشته: طلا تک فرزند عزیز مطلا نیست، چون عزیز مطلا به خاطر ثروت زیاد دارای خدم و حشم و کارگر زیادی بوده و از آنجایی که لیلاخانم(مادر جاوید) هم به علت مشکلات مالی کارگری میکرده، عزیز مطلا ، لیلاخانم را دیده و به او علاقمند شده و  جاوید به دنیا می آید. بنابراین جاوید و طلا خواهر و برادر هستند.این راز را بهمن خان میداند و چون در سانحه ساختگی تصادف ، عزیز مطلا را کشته و ثروتش را تصاحب کرده، میخواهد به نوعی جبران گذشته را بکند،به همین علت جاوید را مانند پسر خودش دوست دارد و میخواهد برای او سنگ تمام بگذارد.

‏به گزارش صبح شد، طلا وقتی این راز بزرگ را بفهمد به جاوید خواهد گفت و جاوید از بهمن خان انتقام سختی خواهد گرفت که چرا پدرش را کشته و مادرش را آواره کرده و حق زندگی لاکچری را از او گرفته است.

‏اینجاست که جاوید تبدیل به یاغی واقعی شده و با بهمن خان، رحمان، اکبر مجلل و همه ی شهر درگیر می‌شود.


کد مطلب: 7564

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/7564/پایان-سریال-یاغی-لو-رفت-جزئیات

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir