کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تور اطلاعاتی دشمنان برای آقازاده‌ها

27 شهريور 1401 ساعت 7:58

چند سال پیش محسن رضایی از جریانی گفت که روی احمد (پسرش) کار کرد تا او به آمریکا پناهنده شود.


چند سال پیش محسن رضایی از جریانی گفت که روی احمد (پسرش) کار کرد تا او به آمریکا پناهنده شود.

امتداد این جریان و حاشیه هایش منجر به فوت احمد شد.

تیرماه امسال هم میر سلیم از سو استفاده منافقین از نقاط ضعف مهدی (پسرش) گفت که نهایتا منجر به دستگیری و محکومیت 5 ساله او به اتهام اجماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور شد.

آخرین خبر هم مربوط به پسر معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده انسیه خزعلی در خارج از کشور و تاسیس شرکت فروش vpn بود که جنجال های زیادی را به پا کرد.

مساله خروج از کشور یا فساد فرزندان برخی از مسئولین در چند سال اخیر دستمایه برخوردهای حزبی و سیاسی شده است و جامعه شاهد واکنش های متناقضی از سوی سیاستمدران بوده است. در همین رابطه نادر قاضی‌پور گفت: آقای رئیسی یک شعار خوب را مطرح کرده‌اند که اگر فرزند یک مسؤول از ایران رفته، باید فرد از دولت برود. انتظار داریم همین شعار درباره این دست از مسؤولان اعمال و ایشان عزل شوند تا یک درس عبرت برای سایرین گردد.

 نادر قاضی‌پور نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقامت فرزندان مسؤولان در خارج از کشور، گفت: کسانی که با پول بیت‌المال فرزندان خود را به خارج از کشور می‌فرستند و بخش زیادی از آنها نیز به کشور باز نمی‌گردند؛ چگونه می‌توانند در روز قیامت پاسخ ۸۰ میلیون ایرانی را بدهند.

این چهره سرشناس سیاسی با انتقاد شدید از رفتار دوگانه برخی از سیاسیون، اظهار داشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره در کلام و بیان خود ایالات متحده آمریکا را دشمن شماره یک جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده‌اند، مردم نیز بیش از چهل سال است که در تمامی راهپیمایی‌های ملی، مذهبی و سیاسی شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند. سوال اینجاست که مسؤولان کشور ما تصمیم می‌گیرند اعضای خانواده خود را برای تحصیل و زندگی به چنین کشوری بفرستند.

نماینده سابق مردم ارومیه در مجلس با اشاره به موضوع نفوذ و احتمال به دام افتادن فرزندان مسؤولان در خارج از کشور، بیان داشت: باید بپذیریم دشمنان جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های میلیارد دلاری برای مقابله با ایران انجام می‌دهند و واضح است زمانی که فرزند یک مسؤول به خارج از ایران سفر می‌کند، سرویس‌های اطلاعاتی کشور مقصد شروع به برنامه‌ریزی بر روی فرد موردنظر می‌کنند

وی ادامه داد: دشمن تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا فرزند خارج‌نشین یک مسؤول را در تور اطلاعاتی خود بیاندازد و او را خواسته و یا ناخواسته تبدیل به یک جاسوس و یا عامل ضد کشورش کند.

قاضی‌پور در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با دیده‌بان ایران با ذکر مثالی از نقشه‌های جریان «نفوذ» گفت: بنده مدتی قبل با تعدادی از جوانان ایرانی مشغول به تحصیل در ترکیه مواجه شدم و با بررسی سوالات پایان نامه‌های ایشان متوجه موضوعات بسیار مهمی شدم. فردی که در کشور ترکیه به این جوانان موضوع پایان نامه داده بود با زیرکی کامل تلاش کرده بود یک جامعه اطلاعاتی وسیع از داخل ایران اخذ کند تا از طریق آن اهداف جاسوسی خود را به پیش ببرد.

این چهره سرشناس سیاسی در خصوص ترکیه گفت: اگر خوشبینانه به ترکیه نگاه کنیم باید بگوییم که آنها رقیب جدی جمهوری اسلامی ایران هستند، اما به نظر من ترکیه دشمن دیرینه و سرسخت ایران است. قاضی‌پور گفت: از زمان جنگ چالدران تا امروز ترکیه‌ای ها رقیب و دشمن ما هستند. خدا نادرشاه را بیامرزد که آنها را به خوبی سرکوب کرد.

فعال سیاسی اصولگرا : دشمن تلاش می کند ، فرزندان مهاجر مسئولان را به جاسوس تبدیل کند

قاضی‌پور در خصوص حضور برخی از فرزندان اعضای کابینه سیزدهم در خارج از کشور، گفت: آقای رئیسی یک شعار خوب را مطرح کرده‌اند که اگر فرزند یک مسؤول از ایران رفته، باید فرد از دولت برود. انتظار داریم همین شعار درباره این دست از مسؤولان اعمال و ایشان عزل شوند تا یک درس عبرت برای سایرین گردد.

 


کد مطلب: 7688

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/7688/تور-اطلاعاتی-دشمنان-آقازاده-ها

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir