يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۷۸۷۶
plusresetminus
کیفیت خودروهای داخلی در بیشتر موارد اوضاع خوبی ندارد و خودروسازان داخلی نیز توجهی به این موضوع نمی‌کنند.
کدام خودروی ایرانی مقاوم‌تر است؟
کیفیت خودروهای داخلی در بیشتر موارد اوضاع خوبی ندارد و خودروسازان داخلی نیز توجهی به این موضوع نمی‌کنند. هرچند که تصور ما ایرانی‌ها این است که تمامی خودروهای داخلی از کیفیت یکسانی برخوردارند و تفاوت زیادی بین خودروهای تولید داخل نیست، اما در میان خودروهای ایرانی هم خوب و بد داریم. می دانید کدام خودروی ایرانی بدنه مقاوم‌تری دارد؟
سمند
گزارش گجت نیوز نشان می دهد به طور کلی کیفیت و ایمنی محصولات ایران خودرو نسبت به محصولات گروه صنعتی سایپا بهتر است و سمند نیز جزو اولین خودروهای سدان با طراحی زیبا و بدنه‌ای مستحکم و مقاوم به حساب می‌آید.
دنا پلاس
بنا بر ادعای برخی، دنا پلاس موفق شده تست‌های ایمنی را از کشور آلمان  به خوبی پشت سر بگذارد و ۴ ستاره ایمنی دریافت کند. علاوه بر این‌ها دنا پلاس دارای استاندارد یورو ۵ است و تجهیزات ایمنی نظیر کیسه هوا، ترمزهای مناسب و تقویت شده، بدنه بسیار محکم و مقاوم، کروز کنترل، جی پی اس و دوربین عقب دارد.
 شاهین
بدنه این خودرو بادوام و مقاوم است و توانسته  از تست‌های تصادف موسسه‌های اروپایی موفق بیرون بیاید. در واقع اگر ضربه‌ای محکم یا جسمی سخت به شاهین برخورد کند، فشار کمی به کابین وارد خواهد شد.
پژو ۲۰۶
موسسه یورو انکپ یکی از بهترین موسسه‌های ایمنی اروپاست و دریافت ۵ ستاره از این مرکز نشان دهنده کیفیت و ایمنی بالای خودرو خواهد بود. پژو 206 موفق شده ۲۵ امتیاز و ۴ ستاره از مجموع امتیازات کسب کند و نشان دهد که خودرویی ایمن و مقاوم است.
تندر ۹۰
وضعیت این خودرو در اروپا متوسط محسوب می‌شود و از آن جایی که خودروهای تولیدی در ایران جزو بی‌کیفیت ترین محصولات است، تندر ۹۰ جزو خودروهای بسیار خوب به حساب می آید. 
پژو ۲۰۰۸
یکی از خودروهای با کیفیت و مستحکم و با دوام این شرکت، پژو 2008 است که در خط تولید ایران خودرو مونتاژ شده است. این کراس اوور جذاب موفق شده به عنوان تنها خودروی داخلی، ۵ ستاره از موسسه یورو انکپ دریافت کند.
تارا
تارا مجهز به استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و شاسی یکپارچه، کنترل ایستایی در سربالایی، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی و ورق‌های دو فازی با استحکام بالا دارد و همین‌ها باعث شده محصولی با کیفیت و ایمن به شمار رود.
رانا
رانا موفق شده پرقدرت، مستحکم و با ایمنی بالا ظاهر شود. از دیگر مزایای این سدان می‌توان به ایمنی عابران پیاده، استاندارد آلایندگی یورو ۴ و استانداردهای روز ۵۵ گانه اشاره کرد.
https://sobhshod.ir/vdcj.aeafuqeomsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما