شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۸۰۸۴
plusresetminus
ترفند بیمارستان مشهور برای خالی کردن جیب مردم!
احسان گل محمدی روزنامه نگار در یادداشتی نوشت: نمی‌توانم ادعا کنم این داستانی که قرار است بازگو کنم در جهان بی سابقه ست چرا که فردی دنیا دیده نیستم اما به جرات می‌توانم بگویم حداقل در ایران با این اتفاق عجیب مواجه نشده بودم.
 
ماجرا از پنج شنبه عصر شروع شد، به علت خون‌ریزی دکتر تجویز کرد تا بیمار ما برای تزریق در یک بیمارستان بستری شود؛  به چندین بیمارستان مراجعه کردم و هیچ‌یک به بهانه نداشتن تخت خالی بستری نکردند.

در آخر به ناچار به یکی از بیمارستان‌های لاکچری تهران مراجعه کردیم، آنها گفتند برای بستری جهت دریافت ۲ واحد خون باید حدودا ۸ میلیون پرداخت کنید.
 
بیمار را به یه بیمارستان برای انجام عمل جراحی بردیم، دو واحد خون در روز اول تزریق شد[ بماند که چندین ساعت طول کشید تا کیسه‌های خون به بیمار وصل شد]، قرار شد جمعه دکتر، عمل جراحی را انجام دهد اما ظهر گفتند دکتر دیگری به نام دکتر .... مخالف عمل است و می‌گوید پر ریسک است و باید دو واحد دیگر خون تزریق شود.
 
اینگونه بود که عمل به تعویق افتاد؛ شنبه شد دوباره آزمایش انجام شد این بار یک دکتر دیگر گفت که عمل پر ریسک است و باید خون تزریق شود و عمل به یکشنبه موکول شد.
 
جالب اینکه خونی تزریق نشد؛ و در پاسخ به این سوال که مگر علت به تعویق افتادن عمل را کم‌خونی عنوان نکردید پس چرا خون تزریق نمی‌کنید کسی پاسخی نداشت.
 
عجیب اینکه در تمامی این روزها هیچ اعلام نشد که فردا عمل انجام نخواهد شد و بیمار را تا عصر ناشتا نگه می‌داشتند.
 
و ما زمانی فهمیدیم که کادر درمان ما را فیلم کردند که شب آخر سوپ ساده آوردند و دکتر بیهوشی بر بالین بیمار حاضر شد.
 
و به قول معروف ما چقدر ساده بودیم هر روز به لسان دکتر چشم می‌دوختیم، نگو که از اول قرار بود چند روزی این داستان به طول بینجامد! و بیمارستان محترم پول به جیب بزند!
 
https://sobhshod.ir/vdcb.wbwurhbgaiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما