کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنشی به اظهارات عجیب شاگرد عباس تبریزیان

2 اسفند 1399 ساعت 8:49

یک پزشک به اظهارات یکی از شاگردان عباس تبریزی موسوم به پدر طب اسلامی واکنش نشان داد.


صبح شد: مرتضی کهنسال، روحانی اهل لنگرود و از شاگردان عباس تبریزیان در اظهاراتی وزارت بهداشت را عدم صداقت با مردم متهم کرد و افزود: «در دورانی عنوان کردند که مردم ماسک بزنند تا به ویروس کرونا مبتلا نشوند، اما هم اکنون می‌گویند واکسن بزنید تا این ویروس را بگیرید و ایمن شوید.»



کهنسال پیش‌تر نیز، کلیپی جنجالی از حضور بر بالین بیماران مبتلا به کرونا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود. او در آن کلیپ با عبا و عمامه، بدون ماسک و دستکش، بالای سر مبتلایان می‌رود و با انگشت و قطره چکان، مایعی را به پشت لب و دور دهان بیماران می‌مالد. او محلول را "عطر پیامبر" معرفی می‌کند.

ماسک و واکسن و عدم صداقت وزارت بهداشت؟

آیا بحث مورد اشاره کهنسال رسوایی‌ای برای وزارت بهداشت است؟ دکتر آنا دیلمی در این خصوص به صبح شد می‌گوید: این حرف آنقدر غیرمنطقی است که ارزش پاسخ دادن ندارد.

این دکترای حرفه‌ای پزشکی در ادامه می‌افزاید: واکسن انواع متفاوتی دارد و هر واکسن مکانیزم خاص خود را دارد که موجب می‌شود تا آنتی بادی در بدن ایجاد شود و اگر فرد ابتلایی هم داشته باشد ابتلایی خفیف خواهد بود.

این پزشک عنوان می‌کند: اگر فردی ماسک نزند در صورت مواجهه با فرد مبتلا به کرونا، لود ویروس بیشتری وارد بدنش می‌شود و در اینصورت احتمال اینکه به نوع شدید این بیماری مواجه شود به شدت بالا می‌رود، در صورت واکسیناسیون حتی اگر افراد به کرونا هم مبتلا شوند به نوع خفیف آن مبتلا خواهند شد و فوت نمی‌کنند و با عوارض شدید دست به گریبان نمی‌شوند.

دانلود ویدئو

انتهای پیام/


کد مطلب: 2523

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/video/2523/واکنشی-اظهارات-عجیب-شاگرد-عباس-تبریزیان

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir