يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۱۰۷۲
plusresetminus
محمدحسین لطیفی گفت: من علیرغم میل باطنی ام تصمیم گرفتم در «آقازاده» بازی کنم. این اتفاق برای من یک تجربه بسیار عالی بود؛ زیرا فضای کاری و دنیایی که در آن زندگی می کنم تغییر کرد.
ناگفته‌های سریال آقازاده به روایت رئیس «حامد»
صبح‌شد: محمدحسین لطیفی در گفتگو با برنامه پشت صحنه رادیو تهران با اشاره به اینکه حامد عنقا و بهرنگ توفیقی از دوستان بسیار خوب من هستند گفت: من علیرغم میل باطنی ام تصمیم گرفتم در «آقازاده» بازی کنم. این اتفاق برای من یک تجربه بسیار عالی بود؛ زیرا فضای کاری و دنیایی که در آن زندگی می کنم تغییر کرد.

لطیفی درباره ابراز تمایل کارگردان ها به بازیگری اظهار کرد: بازیگران تمایل زیادی به دیده شدن دارند؛ اما کارگردانان چنین علاقه‌ای ندارند. زیرا اگر اینگونه بود از ابتدا به سمت بازیگری می رفتند اگرچه بسیاری از مردم قبل از بازی من در آقازاده با چهره من کاملا آشنا بودند.

کارگردان سریال «صاحبدلان» با اظهار رضایت از کار با حامد عنقا در کارهای پرحاشیه مثل «قلب یخی» و «آقازاده» گفت: کارهای من برعکس حامد عنقا اکثراً به دور از حاشیه هستند اما حامد علاقه زیادی به حاشیه‌ها دارد و فکر می‌کنم این علاقه به جذابیت کارهایش می‌افزاید. همان طور که موجب شناخته شدن سریال های «تنهایی لیلا»، «پدر» و «قلب یخی » شد، «آقازاده» نیز از چنین ویژگی بی بهره نیست.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcb.zb8urhbg5iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما