سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۶۰۹۷
plusresetminus
چند روز پیش بود که حسین دهباشی سازنده فیلم انتخاباتی حسن روحانی در سال ۱۳۹۲ طی مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر با ضمیمه کردن عکس ورود امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران به نحوه درگذشت افراد حاضر در این عکس پرداخت.
دعوای مشاور سابق روحانی با مشاور خاتمی بالا گرفت
صبح‌شد: چند روز پیش بود که حسین دهباشی سازنده فیلم انتخاباتی حسن روحانی در سال ۱۳۹۲  طی مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر با ضمیمه کردن عکس ورود امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران به نحوه درگذشت  افراد حاضر در این عکس پرداخت.(اینجا بخوانید)

جواد امام مدیرعامل بنیاد باران و از نزدیکان سید محمد خاتمی در واکنش به این  اظهارنظر حسین دهباشی در توییتر نوشت: دهباشی در اقدامی ‎ناجوانمردانه وتوهین آمیز و با پوشش رفع شبهات در خصوص فوت ‎حاج احمدآقای خمینی آنهم پس از گذشت ۲۷ سال، به دنبال  واکنشهای شدید مردم و اجبار به حذف پست؛ خود را بيش از پيش ‎رسوا نموده و بار دیگر نشان داد که ‎قلم به  مزدی بی اختیار است.


‏‎دهباشی در واکنش به این اظهارنظر امام پاسخ داد: «آقای جوادِ امام. آنچه نوشتم دقیق و درست و به نقل از مرحوم هاشمی بود. مایلید یادآوری شود با همکاری دخترتان و با ساختن و پراکندنِ شایعه چادر از سر کشیدن و دروغ زندانی‌شدن‌‌اش چه آبرویی از مملکت بردید؟ مایلید یادآوری شود مسئولیت شما در کجا استخدام اوباش و سلاخی مخالفین بود؟»

این پایان مشاجره توییتری امام و دهباشی نبود؛ امام در پاسخ به این شبهه دهباشی نوشت: «خوشبختانه مشخص شد آنچه راجع به شما گفته شد دیگر هیچ شبهه ای نیست، در زمان ناپدید شدن دخترم در 88 اینجانب درخدمت دوستان جنابعالی در ‎زندان اوین بودم !در خصوص ادعای کذب ‎استخدام اوباش وسلاخی مخالفین نیز کوتاهی ننموده و مستندات خود را منتشر فرمائید»
 
دهباشی در ادامه شبهه دیگری را اینگونه مطرح کرد: « ‏‎آقای امام، آیا دخترتان به راهنمایی شما به دروغی مدعی نشد که موقع دستگیری چادر از سر کشیده و کتک خورد؟ آیا او اصلا دستگیر شد یا جایی که اگر می‌خواهید بنویسم کجا، پنهان شده بود؟ بر پدرِ دروغگو لعنت! دوستان من؟ یا همکاران خودتان؟ شما بازنشسته کجایید و مسئولیت شما در آنجا چه بود؟»

امام پاسخ داد: « بر پدر و مادر ‎دروغگو و ‎تهمت زن لعنت؛ از داخل ‎زندان (انفرادی) با دخترم تماس گرفتم و هماهنگ کردم!؟ بنده بازنشسته ‎وزارت نیرو هستم؛ سوابق خدمتی اینجانب:
از سال ۶۰ تا ۶۹ بعنوان بسیجی در جبهه و مناطق عملیاتی، ۶۹ تا ۷۲ وزارت کشور، ۷۲ تا ۷۶ دانشگاه امام حسین ع و ۷۶ تا بازنشستگی وزارت نیرو»
 
دهباشی می  پرسد: «‏‎کجای این سازمان‌ها؟ به ماموریت از طرف کدام وزارت‌خانه؟ آیا دخترتان به دروغ و موبایل به رسانه‌ها نگفت که از داخل ماشینی که او را بازداشت کرده و به زندان می‌برد چادر از سرش کشیده و به او تعرض شده ولی خانه دوست پسرش پنهان شده بود یا نه؟ به صراحت بگویید شما هیچ وقت امنیتی‌ نبودید؟»


 
امام در واکنش به این توییت دهباشی می نویسد:« اگر منظور شما ‎وزارت اطلاعات است بنده هیچگاه کارمند اطلاعات نبوده ام، بیشتر از این اراجیف بگو تا مخاطبین شما را بیشتر بشناسند. مشخص شدجز توهین هنر ‎هتک حرمت به ناموس هم جزیی از شخصیت شما هست !!! »

جواد امام مدیرعامل بنیاد باران و معاون وزیر نیرو در دولت اصلاحات و در انتخابات سال 88 مسئول ستاد میرحسین موسوی درتهران بود.

حسین دهباشی (زادهٔ ۲۷ خرداد ۱۳۵۰، تهران) پژوهشگر تاریخ و مستندساز ایرانی است. او دبیر سایت تاریخ آنلاین است و بیشتر به خاطر ساخت مستندهای تبلیغاتی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و نیز مستند به روایت دربار شناخته شده‌است. در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ ایران، دهباشی در ستاد حسن روحانی مشاور رسانه‌ای او بود و فیلم تبلیغاتی او را ساخت. در نوامبر ۲۰۱۳، دهباشی کلیپی گرته برداری شده از موزیک ویدئوی «یس وی کن» ("Yes We Can") باراک اوباما را دربارهٔ مراسم تنفیذ ریاست جمهوری روحانی ساخت. همچنین شعار «چرخ سانتریفیوژها باید بچرخد، چرخ زندگی مردم هم بچرخد» را دهباشی به روحانی پیشنهاد داده بود. دهباشی در سال ۱۳۹۴، در زمینهٔ رسانه‌ای مؤثرترین عامل رئیس‌جمهور شدن روحانی بود. با شروع به کار دولت روحانی، دهباشی تدریجاً منتقد او شد.
 
 
 
https://sobhshod.ir/vdcd.n092yt0z5a26y.html
سید احمد خمینی کشته شد؟+ 3 فرضیه

سید احمد خمینی کشته شد؟+ 3 فرضیه

دوشنبه ۱۸ بهمن - ۰۸:۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما