چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۱۳۸
plusresetminus
امیر تتلو [ امیرحسین‌مقصودلو]خواننده پرحاشیه اخیرا درگیر جنجال تازه‌ای‌شده که به نظر می‌رسد مانند حواشی گذشته او به این زودی پس‌لرزه‌ها به پایان نرسد.
تتلو: مرا بکشید
صبح‌شد: امیر تتلو [ امیرحسین‌مقصودلو]خواننده پرحاشیه اخیرا درگیر جنجال تازه‌ای‌شده که به نظر می‌رسد مانند حواشی گذشته او به این زودی پس‌لرزه‌ها به پایان نرسد؛ او در فراخوانی اینستاگرامی از دختران نوجوان [ دختر‌های ۱۵ تا ۲۰ ساله ساکن ترکیه]طرفدار خود برای رابطه جنسی دعوت کرد؛ اقدامی که موجب شد تا برخی از فعالان حقوق بشر به دنبال پیگیری حقوقی این خواسته او شوند.

علاوه بر این اینستاگرام مجددا صفحه او را با بیش از ۴ میلیون دنبال کننده مسدود و اعلام کرد که دیگر او حق ندارد در این شبکه اجتماعی حضور یابد.
 
گویا اینستاگرام بر این تصمیم خود بسیار جدی است؛ چرا‌که صفحه دیگری که با نام دیگر توسط او ساخته شده بود را هم با ۱ میلیون دنبال کننده روز گذشته مسدود کرد.

اما تتلو در این دوران پرحاشیه چه می‌گوید؟

امیر تتلو در آخرین اظهارات خود پس از حواشی اخیر خود می‌گوید: جرات خودکشی ندارم، مرا بکشید.
او در بخشی از اظهارات خود تاکید می‌کند که تنها به طبیعت اعتقاد دارد و می‌افزاید: به همان طبیعت قسم، چندبار سعی کردم خودکشی کنم، اما نشد، حقیقتا جرات ندارم.

به گزارش صبح‌شد، تتلو در ادامه اظهارات خود نکته عجیبی را اینگونه مطرح می‌کند: می‌نویسم و امضا می‌کنم که هرکس مرا به قتل برساند حلالش خواهم کرد و از سوی من هیچ شکایتی از او نخواهد شد.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcficdyaw6dm.giw.html
نظرات منتشر شده : ۳  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

🤩🤩🤩😍🤩🤩
😘😘😘😘😘
😘😘😘😘😘😘😘😘🤩🤩😍😍