شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۱۴۱۲
plusresetminus
روزنامه كيهان در مطلبى در شماره امروز خود با عنوان "ضرورت عزل و محاکمه عنصر نفوذی در مدیریت سازمان محیط زیست" نوشت که عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهور اخیراً در "اظهاراتی موهن، به حضرت امام جسارت کرده و نسبتی به ایشان درباره آمریکا داده که لایق خود او و برخی مدعیان اعتدال و اصلاحات است".
روزنامه کیهان خواستار محاکمه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شد
صبح‌شد: روزنامه كيهان در مطلبى در شماره امروز خود با عنوان "ضرورت عزل و محاکمه عنصر نفوذی در مدیریت سازمان محیط زیست" نوشت که عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهور اخیراً در "اظهاراتی موهن، به حضرت امام جسارت کرده و نسبتی به ایشان درباره آمریکا داده که لایق خود او و برخی مدعیان اعتدال و اصلاحات است".

کیهان در ادامه می‌نویسد "با وجود این که چند روز از انتشار ویدئوی این اظهارات موهن می‌گذرد، هنوز دولت نسبت به این هتاکی عذرخواهی نکرده و او را عزل نکرده است. ضمن این که دستگاه قضایی نیز در این باره کوتاهی کرده و حال آن که وی باید بازخواست و مؤاخذه شود".

به نوشته این روزنامه "دستگاه‌های امنیتی باید ضمن تحقیق در این باره بررسی کنند که رگ و ریشه این سخنان، به کجا برمی‌گردد و او با کدام باند ضد انقلاب در ارتباط است؟"

در ویدیویی که از سخنان کلانتری در فضای مجازی منتشر شده وی می‌گوید که "آمریکایی ها پشت شاه را خالی کرده اند و او را تنها گذاشته اند" و "امام خمینی از این فرصت استفاده کرد".

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcj.vevfuqex8sfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما