شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۵۰۲۲
plusresetminus
صبح امروز و در آیین معارفه، زین‌العابدین خرم رضوی استاندار آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور، یکی از شرکت کنندگان با رفتن بر روی سن، به صورت وی سیلی زد. هنوز انگیزه او از این اقدام مشخص نشده است.
زندگینامه سردار سپاهی که امروز سیلی خورد+فیلم
صبح‌شد: صبح امروز و در آیین معارفه، زین‌العابدین خرم رضوی استاندار آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور، یکی از شرکت کنندگان با رفتن بر روی سن، به صورت وی سیلی زد. هنوز انگیزه او از این اقدام مشخص نشده است.


گفته می‌شود فردی به نام علیزاده که از پرسنل نیرو‌های مسلح است به دلایل نامشخص و خصومت شخصی اقدام به سیلی‌زدن از پشت و سپس هل دادن زین‌العابدین خرم هنگام سخنرانی کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی پس از این اتفاق متانت خود را کاملا حفظ کرده و از هر گونه واکنشی خودداری کرد.

سردار خرّم در سال ۹۱ با حکم مقام معظم رهبری به درجه سرتیپ دومی نایل شد.
او در سال‌های اخیر که به عنوان مدافع حرم به سوریه اعزام شده بود به اسارت داعش درآمد که به اعتقاد سردار سلامی نجات وی و ۴۸ نفر دیگر از چنگال داعش به یک معجزه شبیه بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم در سوابق خود علاوه بر فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی، جانشینی این سپاه، فرماندهی یگان‌های عملیاتی در مناطق درگیر استان آذربایجان غربی و فرماندهی لشکر عملیاتی ۳ حمزه سیدالشهدا (ع) را در سوابق خود دارد.

فرمانده جدید سپاه شهدای آذربایجان شرقی فرماندهی در عملیات‌های والفجر ۴، نصر ۵ و کربلای ۱۰، حضور در راس فاتحان ارتفاعات جاسوسان و فرماندهی سپاه پیرانشهر، خوی و سلماس از دیگر سوابق عملیاتی و فرماندهی سردار خرّم است.

وی همچنین معاونت هماهنگ کننده بسیج آذربایجان غربی و رئیس ستاد تیپ ۴۸ فتح و لشکر استقراری سردشت از دیگر سوابق این فرمانده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم است که امروز به فرماندهی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی منصوب شد.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdca.unmk49nwu5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما