روزنامه‌ای مدعی شده منبع انتشار شایعاتی مبنی واریز پول درصدی از فروش سایپا به حساب بیت رهبری، مدیران پیشین سایپا بودند.

پایگاه خبری‌وتحلیلی«صبح‌شد»: روزنامه کیهان در ستون خوانندگان امروز خود ادعایی را منتشر کرده است.

این روزنامه مدعی شده منبع انتشار شایعاتی مبنی واریز پول درصدی از فروش سایپا به حساب بیت رهبری، مدیران پیشین سایپا بودند.

در این پیام که به نقل از یک مخاطب منتشر شده آمده که «چندین سال افراد نامعلومی در جامعه این شایعه را نشر داده بودند که درصدی از پول فروش خودروهای تولید داخل به حساب نهاد رهبری واریز می‌شود! حال با محاکمه مدیران و مسئولان خلافکار شرکت سایپا معلوم می‌شود که احتمالاً برخی از مدیران این شرکت اقدام به انتشار این شایعه در جامعه می‌کردند. جالب این‌که بخشی از پول به حساب مجری شبکه ضد انقلاب من و تو برای براندازی جمهوری ‌اسلامی ایران ریخته شده است.»

براساس گزارش ، سلسله جلسات رسیدگی به اتهامات مسئولان سابق شرکت خودروسازی سایپا و مرتبطان این پرونده با ۲۶ متهم اخیرا آغاز شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها