يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۱۰۷۳
plusresetminus
بر اساس فوتی‌های چندروز اخیر و آمار شهر‌های مختلف جهان تهران با بیشترین فوتی‌ها به عزادارترین شهر جهان تبدیل شده است؛ این اتفاق نتیجه بی تدبیری و بی‌برنامگی است و هر چه زودتر باید راه چاره‌ای اندیشیده شود.
آقایان همه رکوردها را زدید/تهران را تعطیل کنید!
 ولی اسماعیلی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با صبح‌شد، اظهار داشت: بر اساس فوتی‌های چندروز اخیر و آمار شهر‌های مختلف جهان تهران با بیشترین فوتی‌ها به عزادارترین شهر جهان تبدیل شده است؛ این اتفاق نتیجه بی تدبیری و بی‌برنامگی است و هر چه زودتر باید راه چاره‌ای اندیشیده شود.

وی افزود: با توجه به آمار بالای مرگ و میر و درخواست ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی تهران انتظار می‌رود با یک برنامه ریزی منسجم هر چه سریعتر به داد مردم تهران رسید.

اسماعیلی با بیان اینکه نمی‌دانیم آقایان بر چه اساسی با تعطیلی تهران مخالفت کردند گفت: هر روز در فوتی‌ها رکورد می‌زنیم، دیگر دنبال چه رکوردی هستند!

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان به اینکه آنچه که مشخص است از جان مردم برای تصمیم‌گیران عوامل مهمتری هم وجود دارد افزود: آقایان لجبازی می‌کنند، اما جان مردم بازیچه نیست که با تصمیمات اشتباه به خطر بیافتد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس حتما وارد این ماجرا می‌شود ادامه داد: برای حراست و حفاظت از جان مردم باید از جان خود هم بگذریم. یک عده پشت درهای بسته تصمیم می گیرند. بهتر است چند روز داخل شهر باشند تا حداقل احساس خطر را تجربه کنند.
 
گفتنی است براساس آماری که امروز سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رسانه ها اعلام کرده در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۳۸ هزار و ۲۹۱ نفر رسید.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcc.mqsa2bqx1la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما