چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۲۱۱
plusresetminus
روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود کیهان در ستون گفت و شنود خود، تلویحا به حمله نیروهای مقاومت به امارات اشاره کرده است.
اشاره دوباره کیهان به آنچه موجب توقیفش شد
صبح‌شد:  روز‌های ۱۵ و ۱۶ آبان سال گذشته و پس از پاسخ موشکی یمن به حملات عربستان و هدف قرار دادن فرودگاه بین المللی ریاض توسط «برکان -۲-اچ» ارتش یمن، روزنامه کیهان در صفحه نخست تیتر زد «شلیک موشک انصارالله به ریاض هدف بعدی، دوبی» و نوشت: «در هر صورت، الان این انصارالله و انقلابیون یمن هستند که تعیین می‌کنند کجا باید هدف موشک بالستیک دوربرد قرار بگیرد؛ شاید ریاض، جده، طائف و آرامکو هدف بعدی باشد و یا شاید هم انصارالله سر موشک را به سمت بندر شیشه‌ای‌تر و تمیز دوبی بچرخاند. در هر حال، اختیار در دست انقلابیون یمن است که چه بکنند!» این تیتر کیهان مغایر با امنیت ملی تشخیص داده شد و این روزنامه به مدت دو روز توقیف شد!
 
کیهان در واکنش به این تذکر، روز بعد ذیل تیتر یک «مصالح ملی در حمایت از مظلومان یمن است، نه نگرانی برای برج‌های دوبی» در صفحه نخست خود، پاسخ داد: «هیأت نظارت احیاناً از سر تعجیل و البته مدعیان اصلاحات از سر تجاهل به این موضوع ساده و بدیهی دقت نکرده‌اند که آنچه کیهان به عنوان تیتر خود برگزیده، در واقع تهدید‌ها و وعده‌های پیشین انصارالله خطاب به عربستان سعودی و امارات است.»

اما امروز هم دوباره کیهان در ستون گفت و شنود خود که عموما مطالب طنز منتشر می شود تلویحا به حمله نیروهای مقاومت به امارات اشاره کرد و اینگونه نوشت:

«گفت: بعد از علنی شدن روابط امارات و رژیم صهیونیستی، اولین هواپیمای اسرائیلی وارد فرودگاه ابو‌ظبی شد!
گفتم: اسرائیل که مردم فلسطین را قتل‌عام می‌کند و امارات که در یمن دست به همین جنایات می‌زند، باید هم کنار هم باشند! معلوم نیست چرا تا به‌حال از هم جدا
بوده‌اند!
گفت: خودمونیم‌ها، پیوند این دو جرثومه فساد و پلیدی با یکدیگر خیلی هم بد نیست!
گفتم: ایول! چون نیرو‌های مقاومت می‌توانند با یک تیر سگ زرد و شغال را با هم بزنند.
گفت: چرا داماد ترامپ و برایان هوک مسئول اقدامات ضدایرانی کاخ سفید هم در هواپیما بوده‌اند؟! آن‌ها برای چه آمده بودند؟
گفتم: آن‌ها هدیه آمریکا به حاکم امارات هستند! ترامپ به جای گُل برای او «کود اورگانیک»! فرستاده است!»


انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdchtznid23nz.ft2.html
جهان صنعت، منصب من را اشتباه زده بود

جهان صنعت، منصب من را اشتباه زده بود

چهارشنبه ۵ شهريور - ۱۴:۰۷
نظرات منتشر شده : ۳  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مریم
بازم توقیف میکنن
سارا
عجب!!
محمد
حاج حسین پرچمش بالاست