سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۳۴۴۲
plusresetminus
«زندگی پس از زندگی» به کارگردانی، تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون که این روز‌ها روی آنتن شبکه چهار رفته، به عالم بعد از مرگ می‌پردازد و تا حدی از این ماجرا رمزگشایی می‌کند.
حواشی جدید برنامه شبکه چهار!
صبح‌شد: عباس موزون، مجری و کارگردان «زندگی پس از زندگی» در پاسخ به این سوال که «مردم از کجا بدانند که این تجربه‌های پس از مرگ واقعی است؟» گفت: حدود ۷۰ ابزار برای صحت سنجی تجربه مرگ وجود دارد. ۶۰ تا از این ها، ابزار‌هایی است که پژوهشگران غربی آن‌ها را پیدا کرده اند. من خودم هم ۱۰ مولفه را برای صحت سنجی تجربه‌های مرگ در دست دارم.

وی افزود: هر مهمانی که جلوی دوربین می‌آید، با ۷۰ مولفه حرف هایش را گوش می‌دهم و صحت سنجی می‌کنم. تجربه گر‌های ما با یک مصاحبه جلوی دوربین نمی‌آیند و آن چه جلوی دوربین می‌بینید، دفعه چندم است که آن‌ها با ما مصاحبه می‌کنند. برخی می‌پرسند این مولفه‌ها را بگویید تا باور کنیم که مهمانان تان واقعیت را می‌گویند، اما مثل این است که ما سوالات کنکور را اعلام کنیم. چون بعد از آن دیگر کنکور معنا ندارد. حتی در کنکور می‌توان سوالات جدید طراحی کرد، اما اگر ما مولفه‌های صحت سنجی ادعا‌ها را بگوییم، دیگر ابزاری برای بررسی واقعیت‌های پس از مرگ نداریم. حالا ممکن است برخی بگویند که این آدم‌ها واقعیت را نمی‌گویند، اما من معتقدم دروغگویی در مقابل دوربین تلویزیون دیگر غیرممکن شده است. چون هرکدام از این آدم‌ها را حداقل چند هزار نفر دیگر می‌شناسند.

موزون ادامه داد: فرض کنید یک مهمان از تجربه پس از مرگ می‌گوید. فامیل، دوستان، همه عوامل برنامه و آدم‌های محل و همسایه‌ها چه می‌گویند؟ این روز‌ها هرکدام مان ابزاری به نام تلفن داریم که می‌توانیم خبری را به گوش همه برسانیم. ما چطور می‌توانیم برای هر برنامه چندین هزار نفر را تا ابد ساکت نگه داریم تا راز مهمان مان برملا نشود؟

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdce.e8xbjh8ew9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما