دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۶۴
plusresetminus
ساشا سبحانی شاید تنها آقازاده‌ای باشد که از پدر خود در میان مردم مشهور است؛ او متولد ۱۳۶۶ در تهران و فرزند احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا و مکزیک است، او خواهری به نام فائزه دارد.
همه انچه باید از حواشی ساشا بدانید: از بغض در مراسم مداحی تا اتهام قتل
صبح‌شد:  ساشا سبحانی شاید تنها آقازاده‌ای باشد که از پدر خود در میان مردم مشهور است؛ او متولد ۱۳۶۶ در تهران و فرزند احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا و مکزیک است، او خواهری به نام فائزه دارد.
 
ساشا از پسر هوگو چاوز رییس جمهوری سابق ونزوئلا به عنوان صمیمی‌ترین دوستش یاد می‌کند، اما می‌گوید این دوستی به سفیری پدرش در ونزوئلا ندارد، محمد سبحانی می‌گوید این‌ها همه از زرنگی خودم بود و اصلا ربطی به اینکه پدرم سفیر بوده، نداشت.

او که به نظر می‌رسد چند سالیست زندگی‌اش را ازخانواده اش جدا کرده است، عکس‌هایی منتشر کرده که نشان می‌دهد روش زندگی سال‌های دور او تفاوت چندانی با وضع موجودش ندارد.


نام ساشا سبحانی اولین با در سال ۹۱ با عنوان قتل در مهمانی پسر سفیر ونزوئلا سر زبان‌ها افتاد، ماجرایی که پس از مدتی برای او ختم به خیر شد، ساشا در مورد قتل مذکور می‌گوید: «در خانه ام یک مهمانی با حضور افراد مشهور داشتم، یکی از افرادی که مهمان من بود با یکی از افرادی که بیرون از منزل بود در کوچه درگیر می‌شود و در این نزاع یک نفر کشته می‌شود و این قتل هیچ ارتباطی به من نداشت.»

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «صبح‌شد»، جالب است که بدانید او سربازی هم نرفته است؛ آنطور که او می‌گوید: براساس قانون آن سال ها، کسانی که قبل از سال ۸۰ از کشور خارج شده بودند می‌توانستند سربازی خود را به مبلغ ۵ میلیون تومان خریداری کنند که من هم از این فرصت استفاده کردم.

عکس‌های دو نفره متعدد او با چهره‌های مشهور و سیاستمداران هم همیشه حاشیه ساز بوده؛ او ارتباط این عکس‌ها و آقازادگی خود را رد می‌کند و می‌گوید: هرکس می‌تواند با این افراد عکس بگیرد؛ کافیست که در لابی هتل لاله بنشینید و منتظر بمانید تا با این افراد عکس بگیرید.

ساسا سبحانی البته در مورد عکس دو نفره اش با ظریف توضیحات متفاوتی می‌دهد؛ او می‌گوید با فرزندان سفیر ارمنستان دوست صمیمی بودم و بعد از حضور ظریف در این سفارتخانه به آنجا رفتم و با ظریف عکس گرفتم.

براساس «صبح‌شد»، حتما فیلمی را که به تازگی منتشر شده و ساشا سبحانی را در یک محل مشهور در حال گریه نشان می‌دهد را حتما دیده اید؛ او در خصوص این فیلم نیز می‌گوید: از من گلایه می‌کنند که چرا در آنجا ذکر گفتی! در برخی از مواقع و شرایط باید برخی از کار‌ها را انجام داد؛ من به آنجا رفتم و وقتی متوجه دوربین شدم بغض کردم و آن فیلم را به ده نفر از جمله ماموران کلانتری نشان می‌دادم که به آن‌ها بگویم وصل هستم! در ایران زیاد توسط پلیس دستگیر شدم و در همه کلانتری‌های تهران خاطره دارم یکی از علت‌های عکس‌های متعدد با مسئولین و این فیلم هم همین بود تا در صورت نیاز از آن‌ها برای آزادی استفاده کنم.


انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcfa.dvww6djiig.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما