چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۷۷۷۲
plusresetminus
سید کریم بابایی -مدیر شبکه آموزش سیما این روزها در دو شبکه تلویزیون برنامه دارد.
مدیر شبکه آموزش یا آقای دوربینی؟
 علی عبدالعالی استاد دانشگاه علم و صنعت تهران که از اردیبهشت به عنوان مدیر جدید شبکه آموزش سیما جایگزین مسعود احمدی افزادی شد، به تازگی با دو برنامه جدید به تلویزیون آمده و حضور پررنگی جلوی دوربین دارد. او هرشب بعد از اخبار ورزشی ساعت 19 در شبکه3 همراه با سیدبشیر حسینی که او هم استاد دانشگاه است، در برنامه نیم‌ساعته «رویانیوم» حاضر است و در بخشی از این برنامه، به اجرای آزمایش‌های جالب و ساده علمی می‌پردازد و مسائل علمی آن‌ها را برای مخاطب توضیح می‌دهد.
عبدالعالی که در مقام مدیر شبکه آموزش، به تازگی فصل دوم «مدرسه تلویزیونی ایران» را با رویکردی متفاوت، در این شبکه کلید زده و برای آن نشست خبری نیز برگزار کرده، عصرها در زنگ علوم این برنامه حاضر است تا در این بخش، باز هم آزمایش‌های علمی جالبی برای مخاطب نوجوان انجام دهد. اگرچه اغلب این آزمایش‌ها غیرتکراری و جذاب است اما حضور او تکراری است و عبدالعالی که خود مدیریت این شبکه را بر عهده دارد، می‌توانست به عنوان کارشناس و آزمایشگر، از چهره تازه‌ای استفاده کند.
تیر و مرداد 1401 نیز در چند قسمت از فصل دوم مجموعه «وضعیت زرد» در شبکه2 ، علی عبدالعالی در نقش خودش بازی کرده بود. نکته عجیب آن که در آن سریال نیز اغلب سکانس‌های بازی عبدالعالی، به آزمایش‌های علمی جالب او اختصاص داشت!
این کارشناس و مدیر تلویزیونی که در سال‌های اخیر با شعار «یادگیری با طعم لذت» در تلویزیون، پلتفرم‌های وی‌اودی و شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های متعددی داشته و میان مخاطبان شناخته شده است، این شعار را در همه برنامه‌هایی که حاضر است، بیان می‌کند.
https://sobhshod.ir/vdce.f8fbjh8fw9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما